Surprise kuld or not

Lige nu sidder vi med blandede føelser, for i nat fødte Oda en fin dreng på 119g

Så absolut ikke et kuld vi havde planer om nu, da vi havde arrangeret en anden date med hende i foråret. En flot blå dreng med helt nye linjer.

Hvem er faderen, Ja jeres gæt er lige så god som vores, hun har gået sammen med 3 drenge som alle er kemisk kastreret. Skipper fik hans i aug. 24. Milo i marts 24.
Silver i april 24. Dog er jeg sikker på det ikke er Silver, hans chip blev fjernet 27 dec og den var stadig intakt og han viser ikke interesse for piger i løbetid. Han går pt sammen med Plet der er i bragende løbetid og invitere ham til at springe på. Men han sidder bare oven på skabsfryseren og kigger skræmt ned på det brølende monster :lol:

Oda havde siden fødslen svært ved at finde ro og ligge ved drengen, så vi har været en tur forbi dyrlægen i efermiddag, for at se om der skulle være flere i hende, men det var der ikke. Hun er dog sprængt fyldt med mælk, dyrlægen mente dette var årsagen til hende uro.
Oda har også den sidste uge været meget opsøgende på Fauna, hvor vi flere gange har set hende i mælkebaren. Dette mener dyrlægen er årsagen til at hun er så mælkefyldt.
Oda vil gerne have Fauna med i sturdien sammen med den lille, men der siger Fauna klart NEJ tak :tihi:
Så nu bruger jeg tid på gulvet med hovedet inde ved hende og den bette, så hun kan lille stille med ham

17 Synes om

Tillykke med den lille overraskelse - hvor er han fin. :heart_eyes:
Kan han så ikke få stamtavle, når far ikke er sikker?

1 Synes om

Tusind tak :hjerte:
Jo heldigvis vi har dog snakket om at vi tror det er Milo og det er også mest sandsynlig. nu afventer vi og ser om killingen er med sølv, for så er vi sikre på det er Milo

2 Synes om

Jamen velkommen til verden lillemand! :flag:
Hvad skal sådan en lille overraskelse så hedde?

Takker :hjerte: Det blev et X-files kuld, så han kom til at hedde Mulder

5 Synes om

Det er også et passende navn :heart:

Og hvis man udtaler det på dansk, så lyder det som Muller, og det er nuttet!

2 Synes om

Det sker indimellem at én killing er for lidt til at vække moderens interesse. Det har jeg oplevet et par gange med mentorelever i andre racer. Så snart de lige har fået 2 ekstra i pleje har alt været fryd og gammen dog :smil: Hendes adfærd med Fauna kunne måske tyde på det

3 Synes om

Jo, man DNA tester så bare hvis det ikke kan afgøres via fx farven :smil:

3 Synes om

Han er fin :hjerte:

Tillykke med ham :flag:

2 Synes om

Oda laver altså nogle fine killinger :heart: Tillykke med ham - selvom han ikke var planlagt :flag:

2 Synes om

En skam, de andre killinger er blevet så store, @Jeanette - du må ud og låne :wink:

3 Synes om

Tillykke med overraskelsen :partying_face::face_with_hand_over_mouth:

2 Synes om

Fauna startede jo med at die igen inden fødslen, hvilket er grunde til hun er så spændt op af mælk, men nu vil Fauna absulut ikke have med hende at gøre, når den bette rotte er i nærheden

Har haft tanken, men frygter også at hun stadig er lige urolig, for hvad gør jeg så

Indrømmer jeg er virkelig usikker på hvad jeg skal, for har aldrig stået i denne situarion før.

Jeg var heller ikke i tvivl om at det var navnet denne gang

Tusind tak :hjerte:

Ja Oda laver nogle fine killinger of indrømmer da også at han er lovende og med en fin hale. og sikke en energi og kamp der i ham, han kæmper bragt for at hænge fast, når hun ikke vil ligge stille.

Når vi kan høre han bliver for urolig, så bliver der lukket til sturdien, så vælger hun alligevel at ligge sig hos ham, så han kan få ro.
Han vejer 128g her til morgen, så han får da lidt

6 Synes om

Der er mere ro på hende nu

15 Synes om

De er så smukke begge to❤️
Håber alt går godt for jer og mormis

2 Synes om

Hale - hvor henne…? :thinking: :huh: :wink:
Tillykke med overraskelsen! :flag:

4 Synes om

Sikke en Xstra overraskelse :heart_eyes:
Tillykke både til mor og jer ejer :flag:

2 Synes om

Den bette fyr har tabt sig 3 g. vi syntes ellers hun lagde meget ved ham i går. forsøgte at få ham knappet på, det lykkedes også, men hun lagde bare ikkke stille længe nok til at han fik spist ordentlig.
Efter en times tid valgte Oda at flytte ham over i den nederste hule i kradsetønden, efter kort tid lagde han udenfor den og skreg, valgte at give ham erstatning og holder lige øje med om han får, ellers må vi støttefodre.
Jeg har tjekket hma for ganespalte og det alt er som det skal være. Hun holder ham fint ren

14 Synes om

Håber det bedste for lille Mulle - at hans mor begynder at tage sig rigtig godt af ham. :kryds:
'Kan det være fordi der kun er en killing at Oda ikke er så interesseret?

2 Synes om

Takker.
Måske, indrømmer jeg ikke har så meget erfaringer med lige det, hun holder ham heldigvis pæn ren og er også henne og kigge til ham med jævne mellemrum, så nu prøver vi med støttefodring og ser hvordan det går.
Jeg tør ikke tage ammekillinger ind, da jeg nødig vil stå med flere killinger, der skal døgnfodres

6 Synes om