Suspekt søger to katte til musikvideo - gerne sorte

Se her :slight_smile:

Tjaa… jeg havde nok et par katte (dog ikke sorte) som kunne gøre det, det er jo ikke nogen særlig “svær” opgave, at blive holdt af en sanger (tror jeg da :wink: ), så de fleste showkatte ville jo kunne klare det.

Dog har jeg ikke været på nogen musikvideo optagelser, så jeg kan godt være liiiidt bekymret over lyd niveauet… Spiller man ikke frygtelig højt under sådanne optagelser?

Men jo, ummidelbart ville jeg gerne “ligge katte til” sådan en opgave - men Kbh… er nok liiiige langt nok væk for det?

/Mette

[QUOTE=Mette Mejdahl;845348]Tjaa… jeg havde nok et par katte (dog ikke sorte) som kunne gøre det, det er jo ikke nogen særlig “svær” opgave, at blive holdt af en sanger (tror jeg da :wink: ), så de fleste showkatte ville jo kunne klare det.

Dog har jeg ikke været på nogen musikvideo optagelser, så jeg kan godt være liiiidt bekymret over lyd niveauet… Spiller man ikke frygtelig højt under sådanne optagelser?

Men jo, ummidelbart ville jeg gerne “ligge katte til” sådan en opgave - men Kbh… er nok liiiige langt nok væk for det?

/Mette[/QUOTE]

Jeg tror ikke at musikken nødvendigvis behøver at være så høj, for kunstneren står jo bare og mimer til det, og så lægger de et lydspor på bagefter. Det er i hvert fald sådan jeg tror det foregår, for de vil jo aldrig kunne opnå den gode “studie-lyd” på diverse musikvideo locations :slight_smile:

Jeg har heller ingen sorte katte, men et par katte som ikke ville lade sig røre af at blive holdt har jeg da :slight_smile:

[QUOTE=DK Thomani;845351]Jeg tror ikke at musikken nødvendigvis behøver at være så høj, for kunstneren står jo bare og mimer til det, og så lægger de et lydspor på bagefter. Det er i hvert fald sådan jeg tror det foregår, for de vil jo aldrig kunne opnå den gode “studie-lyd” på diverse musikvideo locations :slight_smile:
[/QUOTE]

Ja jeg er klar over at de lægger lyd på bagefter - men jeg tænker lidt at man som kunstner måske har brug for at der er godt gang i musikken, for at kunne lave et godt “act” :slight_smile:
Men jeg ved det ikke :slight_smile:

Men det kunne man jo selv spørge om, hvis man skulle have den bekymring, var man den der ville ligge kat til :slight_smile:

/Mette

[QUOTE=Mette Mejdahl;845360]Ja jeg er klar over at de lægger lyd på bagefter - men jeg tænker lidt at man som kunsner måske har brug for at der er godt gang i musikken, for at kunne lave et godt “act” :slight_smile:
Men jeg ved det ikke :slight_smile:

Men det kunne man jo selv spørge om, hvis man skulle have den bekymring, var man den der ville ligge kat til :slight_smile:

/Mette[/QUOTE]

Ja, helt klart - det ville jeg i hvert fald gøre :slight_smile:

Der skal bruges to katte… som skal holdes i hver sin hånd…
Det udelukker desværre Pusling - han ville ellers nok have kunne synes det var sjawt :smiley:

Det er næsten ærgerligt, der ikke er så mange bombays i Danmark - deres gnistrende sorte pels og flotte store øjne (og det faktum, at de ikke vejer HELT så meget som f.eks. en Maine Coon ;)) ville ellers have gjort dem egnet til opgaven :slight_smile:

De eneste, jeg kender til, bor vist i Aalborg, så det er lidt langt væk :slight_smile:

[QUOTE=Ann K;845384]Der skal bruges to katte… som skal holdes i hver sin hånd…
Det udelukker desværre Pusling - han ville ellers nok have kunne synes det var sjawt :D[/QUOTE]

Er det din Maine Coon?
:tihi: ja, så ville jeg grine lidt. :høhø:

Det nærmeste jeg kan komme er et par vildtfarved abyer …

[QUOTE=Sheer;845432]Er det din Maine Coon?
:tihi: ja, så ville jeg grine lidt. :høhø:[/QUOTE]

Jeps - Pusling eller rettere Thane er en lille coonbabydreng på vel efterhånden knap 9.5 kilo… ikke lige det, jeg ville bryde mig om at skulle stå med i en hånd - og synge samtidigt :smiley:

Nej, så ville Coonen stjæle hele showet. Hæhæhæ. :ok:

En skam jeg ikke lige bor derovre. Nok er Athea og McCoy ikke sorte, men de er da samme farve og pt ca. stadig samme størrelse… Og så vejer de kun omkring 3½ kg begge to, så det er til at stå med dem i én hånd - OG så er de begge to vandt til at jeg kan stå med dem på hver arm, og også i temmelig lang tid på udstillinger… Athea kan jeg snildt stå med i 20-30 min mens vi venter, uden det er et problem…

Men, ja… Argh, der er langt til KBH :høhø:

Jeg tænker jo to sorte orientalere :slight_smile: De er heller ikke så store. Men hvor der lige er to af dem… det er så spørgsmålet…

Ja, det tænkte jeg også på efterfølgende :slight_smile: De ville give noget nær tilsvarende effekt som to bombays, bare i en længere og slankere udgave :slight_smile:

Vedkommende kunne så have Thane i den ene arm og Findus i den anden…sikke et syn…men ligevægt ville vedkommende have