Det glæder mig, at du endelig er under behandling…
God bedring…
Det glæder mig, at du endelig er under behandling…
God bedring…
Tak alle sammen
Jeg har ikke lige så ondt mere, kan holde ud at sidde nede.
Overvejer lidt at gå i bio, og se Knight and day mest fordi de sidste par dag har været noget så painfull
Gad vide om rådet med en tablet C vitamin om ugen her også kan hjælpe? Godt nok danner vi mennesker ikke krystaller, men jeg kunne forestille mig at bakterier ikke nær så nemt kunne gro ved en lavere pH? Men det er nok noget du skal spørge din læge om.
God bedring, godt at høre at du har det bedre nu her. Blærebetændelse gør bare avs
[quote=Alice;415380]Hov Regitze, så meget vand må du dælme ikke drikke, det er direkte farligt/skadeligt. Man skyller alt for mange salte og mineraler ud af kroppen.
[/quote]
det har du hetl ret i hvis man gør det forlænge - mere end et par dage… det var der nu heller ikke tale om det er kun til at tage toppen af symptomerne på blærebetændelsen
jeg kender selv en der fik vandforgiftning - han prøvede at komme uden om en drug-test ved at drikke omkring 17 liter i døgnet… fjummerhoved…
Desværre er der ingen evidens for at tranebær virker mod blærebetændelse…nyt for mig, da jeg hørte det på sygehuset for ca. 1 mdr. siden…mht. at de vil dyrke din urin, er at de vil vide hvilken bakterie der er skyld i blærebetændelsen og så se hvad den er følsom for…som regel er simple bakterier som e.coli følsomme for sulfa, men det kan være en “millionmilliard” forskellige, og det vigtigste er at du får et præparat, der kan “slå ihjel” med dette samme…jeg vil anbefale dig at tage noget smertestillende i starten…evt. Voltaren eller anden håndkøbssmertestillende…det gør herre-naller at lade vandet, men det er det der skal til…af med det…og om det så er vand, tranebærsaft, appelsinjuice eller lign. syrligt, det hjælper med at skylle…jeg lider med dig…har blærebetændelse x10 årligt siden jeg var 18…hader det…rigtig god bedring…
Det var da noget spøjst noget at fortælle dig. :S Tranebærkapsler som f.eks. Vitabutin http://www.jemo-pharm.dk/frame.cfm/cms/id=927/sprog=1/grp=5/menu=1/ , er godkendt af Lægemiddelstyrelsen til forebyggelse og behandling af lettere, gentagne urinvejsinfektioner, netop fordi der er evidens for effekten.
På tranebærdrikkene, findes der derimod ingen dokumentation for virkning. Men måske var det drikkene de talte om på sygehuset?