-kaisålæredet GRØN ADVANCE
tror osse du bliver rigtig glad for sådan en mazda 2, mazda laver meget flotte biler og de virker bare.
vil da lige ønske dig pøj pøj med det
Advance it is GG
OG så med aircondition… du sparer jo pengene på lakken G
Hehe, tak skal I have… -jegkrydser for at det er en Mazda 2 Advance i grøn der holder på min p-plads om et halvt års tid så… Pokkers med de lange ventetider… -græd
Hehe, Annette, den er jo allerede 20.000 dyrere end hvad jeg burde se efter, så må hellere spare airconditionen væk…
YRRRRRRRRRRRRRRRK!!! Ja det kan jeg godt se -what
Det er en kvinde-ting -sorry det der med at man sparer pengene på… Det er en lille lækker bil som vil klæde dig. Specielt til sommer når du sidder med oprullet vinduer UDEN sved på panden. [bigloony] [smilie=hate-tunz.gif]
Nu ser jeg du har bestemt dig. STORT TILLYKKE.
[bigloony] Stort til lykke. Du skal nok blive glad for mazdaen, jeg er i hvert fald enormt glad for min, som godt nok er en anden model. Jeg tror, at jeg bliver en rigtig mazda-pige, for er begyndt at skæve til den mazda 6, jeg vil have næste gang… [bigloony]
Elly, jaaaa, det er det sikkert nok… hehe… Det er sikkert “kun” 70 kr. mere om måneden, som jeg skal af med…
Tilgengæld er jeg allerede blevet godt snottet af at køre 2 x 45 min i to biler med airconditon i dag… hehe…
Og ja, jeg er 99% sikker på Mazdaen… Flere har sagt at det er en god bil, så det tror jeg på -hæhæ
Pernille, Mazda 6 er altså også en super flot bil… Stod og lurede på den hos forhandleren, mens jeg ventede… Og den er godt nok lækker… -høhø
Vovede pelsen med min udtalelse…Og uden at Johnny var on-line til at forsvare mig. [bigloony] Der er jo MANGE kvinder og ikke så mange …mænd… her på kattegale. Men godt valg syntes jeg med bilen. Du bliver glad som bare pokker er jeg sikker på.
Kender desværre godt det med at blive snottet og AirCon. Men det vender din krop sig til, men vær nu forberedt på en gentagelse når du får bilen og bruger A/C’en de første par gange…