Svar på Ferinas blodprøver

Ah, der var tråden :tihi:
Super, at hun er fit-for-fight igen :ok:

Tusind tak for jeres søde tilkendegivelser :hjerte::hjerte::hjerte: og Ferina har fået masser af møsser i dag :love2:

Hvor er det bare godt at høre! Fortsat god bedring med hende…

Endnu mere tak - ja, man kan jo ikke lade være med at tænke på, om der skulle være noget galt :S

Men det er der så heldigvis ikke og jeg er SÅ glad og lettet :wehu:

Det var godt at høre :slight_smile:

Man skal ikke glæde sig for tidligt - her i nat havde hun igen haft tynd afføring :S

Tilbage på skånekosten, som hun bare ikke rigtigt gider - måske skulle jeg prøve med tørfoderet af samme slags i stedet og se, om det falder i bedre jord. :gruble:

Nøj hvor er det skønt at høre Eva. :slight_smile:

Det var da en dejlig nyhed:hjerte: der er ikke noget værre når ens “børn” er syge.
fortsat god bedring med hende:)
Rikke

Ja, det er en lettelse - nu skal jeg bare have has på den dårlige mavse :venter:

[QUOTE=nouredin;713826]Det var da en dejlig nyhed:hjerte: der er ikke noget værre når ens “børn” er syge.
fortsat god bedring med hende:)
Rikke[/QUOTE]

Mange tak Rikke - ja det er godt at vide, at der ikke er noget galt med hendes organer - nu skal maven bare i orden :venter:

Har du prøvet probiocin? Det er eminent til at ordne dårlige mavser.

Ja, jeg mener det var det, jeg prøvede da zoolac ikke var effektivt nok.

Desværre ville hun ikke tage det frivilligt - det måtte stoppes ind i gabet på hende.

Hvem siger, at det skal være nemt at have kat. :tihi:

Nogle gange hjælper det med et tilskud af kostfibre. Du kan prøve at blande en lille smule Husk (fås på apoteket) i hendes vådfoder.

Mange tak Finn - alle råd er særdeles velkomne :ok:

Dejlig nyhed :slight_smile:

Og skønt hun også er sluppet af med den dårlige mave

:slight_smile:

Dejligt, at der ikke var noget galt. Nu hvor det hele er overstået, ved du så til gengæld, at du har en sund og rask ældre kat - og det er jo heller ikke så tosset at få det på sort og hvidt :slight_smile:

HUSK fås vist også i de fleste supermarkeder, hvor det - alt andet lige - nok er billigere end på apoteket.

Eftersom Probiocin nok kan være svært at skaffe i DK, så har jeg hos min dyrlæge fået noget, der hedder Canikur, som jeg synes har fungeret ganske udmærket. Det er samme princip som Zoolac - det kommer i sådan en stor sprøjte. Da mine havde dårlig mave i foråret, gav jeg dem kun i/d-tørkost og Canikur. De fik så ganske vist også antibiotika, så det er jo ikke til at vide, hvad der virkede. Men de kom sig da.

Det er næppe Probiocin du har prøvet - det kan kun importeres fra USA, så din dyrlæge har det ikke.
HUSK kan ofte tage swr, hvis det kun er en smule.

Hvis det går helt galt, kan du købe en tube Probiocin af mig.

Men bliver det ved, ville jeg lave en afføringsprofil på hende.

:wehu: Dejlig update Eva, nu kan du forhåbentlig slappe lidt af :slight_smile:

[QUOTE=Vivi_Fletcher;713901]Det er næppe Probiocin du har prøvet - det kan kun importeres fra USA, så din dyrlæge har det ikke.
HUSK kan ofte tage swr, hvis det kun er en smule.

Hvis det går helt galt, kan du købe en tube Probiocin af mig.

Men bliver det ved, ville jeg lave en afføringsprofil på hende.[/QUOTE]

Ja, dyrlægen var også inde på en afføringsprøve, hvis Ferina bliver ved med at have tynd mave.

Nu vil jeg prøve at købe det der skånefoder i tørkost-varianten og så håbe, at hun vil spise det.

Og så give hende Zoolac samtidig og se, om det i fællesskab ikke kan få has på problemet.