Sws hvem skal med?

Hej

Hvem planlægger at skulle til goteborg.

Vil gerne selv have mine 2 piger med (huskat og srl kastrat pige), men deres hp og invi er nede så kan ikke finde adresse, priser, dommere ,dyrlæge tider osv.er jo ret behageligt at vide når turen skal arrangeres, formodentlig med offentlig. Hvis nogle har plads fra Sjælland til en person med to hunkastrater, så råb op😏

Hvilken dato er det?

http://www.sw2018.se/info/invitation/inbjudan-svensk/
Skulle bare brokke mig,nu er siden oppe og køre igen😜
Her er den info jeg savnede,mangler kun adr nu?:relaxed:

Vi regner med at deltage - hotel er bestilt for mange måneder siden :slight_smile:

Adressen kan helt sikkert googles uden problemer

Kan ikke se en adresse på invitation?

Det hedder Svenska Mässan, det står på indbydelsen.

Det er lige midt i Göteborg - sporvognene holder lige ved døren.

Åh efter sidste års WS kaos kommer det til at vare en rum tid inden jeg binder flere penge i halen af diverse særlige FIFe arrangementer :confused: Det var ellers let at komme til, men vi er landet på at det skal lige vare lidt inden vi gør den slags igen.
VH
Susanne

Ganske forståligt Susanne, men showet var særdeles velarrangeret da vi var der i 2015.
Der var ikke bare antydningen af de groteskheder, vi oplevede til WS i år :face_vomiting:

Jeg ved godt at det nok er at gøre svenskerne uret - og senere på året finnerne. Men det var nærmest et obskønt beløb vi bandt i halen af det sidste gang, åbenbart fuldstændigt konsekvensfrit for arrangørerne der mere eller mindre formåede at ødelægge hele oplevelsen for en lang række mennesker. Det var grotesk, og derfor er jeg simpelthen blevet tøsesur indtil videre og synes vi har mere presserende ting at bruge vores surt sammenskrabede lønkroner på. Jeg kan ikke huske hvornår jeg sidst har været så skuffet over et arrangement af nogen som helst art som sidste års WS… så pause lige indtil videre fra den slags officielle “herligheder”.
VH
Susanne

Det Worst Show var dælme også noget BÆ.
DYRT bæ.

Jeg har det faktisk fuldstændigt på samme måde…
Havde ellers kigget lidt på dette show, men det bliver altså først om en god rum tid, jeg orker at kaste så mange penge efter at deltage på sådan et slags show igen.

Västsvenska Kattklubben og Föreningen Ädelkatten er begge seriøse klubber med stor erfaring i at afholde udstillinger. Der er ingen grund til at lade “skyggen fra Haag” gå ud over dem, så kom frisk til Scandinavian Winner… :slight_smile:

Jeg havde overvejet det, men ved ikke helt… Det der med færge gør det hele så meget mere besværligt.

Jeg havde planlagt at tage med, begge katte er kvalificerede, men jeg er også blevet lidt ‘håndsky’ efter den tur til worst show.

Turen var hyggelig, men godt nok mange penge jeg brugte (hotel, benz, 2 katte til udstilæing osv).

Denne gang glæder jeg mig til at høre om andres forhåbentlig dejlige oplevelser.

Det er jo rigtigt at de svenske arrangører godt kan finde ud af at arrangere udstillinger. Men det kan Felikat for så vidt også - de har eksisteret i årtier, og vi har udstillet der mange gange uden at have registreret problemer. Men helt galt gik det, og det var ikke kun IT problemer - det var ALT fra indgangen om morgenen og så iøvrigt stort set hvad man ellers kan nævne af punkter resten af weekenden. Nej, lige nu vil jeg ikke kaste flere penge efter FIFe begivenheder - lige nu er jeg stadig… jeg ved ikke helt, men nok noget i stil med krænket på min tegnebog… og selvfølgelig sur over at de fik den, når vi bød ind på den og ved at vi kunne have løftet opgaven uden at weekenden skulle starte med at folk stod udendørs i oktober i op til 2 timer bare for at nå frem til dyrlægekontrollen… Jeg skal nok blive god igen på et tidspunkt, men iår vælger vi fra og bruger pengene på noget andet.
VH
Susanne

2 Synes om

Her springer vi også over, jeg orker heller ikke lige flere winnershows efter WS sidste år…
WS skal jeg dog til i år, men det bliver kun med en enkelt curl eller to (alt efter om min pige skal parres eller ej)…

Som de andre skriver det var bare ikke nogen særlig god oplevelse sidste år, så det hænger jeg mig også lidt i… det var mange penge at “smide” ud på så dårligt et show…

Er der et link til en tråd/artikel om det I har været ude for tidligere, for som udenforstående/lægmand er jeg blevet godt nysgerrig efter at have læst tråden?

Jeg overvejer efterhånden at tage med, bare fordi al konkurrence ser ud til at blive hjemme :joy:

5 Synes om

Prøv at læse Kattemagasinet :slightly_smiling_face:

2 Synes om