Hvor er det sørgeligt Stakkels dig og stakkels lille Viggo! Men godt du gav ham fred! Jeg er sikker på han allerede springer rundt ved regnbuebroen og venter på dig!
Sender de varmeste tanker til dig!
Hvor er det sørgeligt Stakkels dig og stakkels lille Viggo! Men godt du gav ham fred! Jeg er sikker på han allerede springer rundt ved regnbuebroen og venter på dig!
Sender de varmeste tanker til dig!
Tak for alle jeres søde ord!
Min søde veninde Caroline kom hjem til igår for at trøste. Og hun tilbød også, at når jeg var parat så ville hun betale for taxa og så skulle vi ud på Inges kattehjem og så ville hun købe mig en ny lille kat…
Godt man har søde mennesker i sit liv!
Men jeg tror venter lidt… selvom hjemmet allerede føles tomt.
Jeg troede ikke det ville være så hårdt. Men hver gang jeg træder ind af min hoved dør føler det bare som en reminder at han ikke er der længere.
Men igen tak for jeres kommentarer!
[quote=Frøken;370025]Tak for alle jeres søde ord!
Min søde veninde Caroline kom hjem til igår for at trøste. Og hun tilbød også, at når jeg var parat så ville hun betale for taxa og så skulle vi ud på Inges kattehjem og så ville hun købe mig en ny lille kat…
Godt man har søde mennesker i sit liv!
Men jeg tror venter lidt… selvom hjemmet allerede føles tomt.
Jeg troede ikke det ville være så hårdt. Men hver gang jeg træder ind af min hoved dør føler det bare som en reminder at han ikke er der længere.
Men igen tak for jeres kommentarer![/quote]
Det var dog en dejlige veninde du har
Følelsen af at der er så stille i ens hjem er helt forfærdeligt… Jeg kunne ikke sove de første par nætter efter min gamle kanin blev aflivet sidste sommer… Der var simpelthen alt for stille og alt for tomt…
Tror det er godt at du venter lidt med en ny misser, selvom det er yderst fristende at rende ud og købe en med det samme… Man skal lige ha tid til at få følelserne på plads igen og så ender du heller ikke med at tage “den første, den bedste” du kigger på…
Jeg ønsker dig al mulig held og lykke og husk at komme med en lille opdatering om den lille nye mis, når den en dag kommer… Vi elsker nemlig billeder af lækre katte herinde…