Syndes også han er min!

Nu ved jeg godt det ikke er min kat på den måde, men jeg har selv taget billederne, og katten ejes af min mor.
Han hedder Rasmus. Han er en dejlig fræk main coon killing.
Jeg syndes jeg ville dele lidt billeder af ham, da det lykkes mig at få nogle gode af ham.

kæft den bebs er NUSER!!! :wehuu:

Hvor er han smuk! -wehuu

Og er det ikke poly poter mit øje der skuer. Åhhhh dog… :savle:

Tak for kigget! :ok:

[quote=Kimilla;475860]Hvor er han smuk! -wehuu

Og er det ikke poly poter mit øje der skuer. Åhhhh dog… :savle:

Tak for kigget! :ok:[/quote]

Jo det er :slight_smile: … Min mors lår har mærket hvad det betyder:yah:
Og det er ret sjovt at ringe til hende for tiden, og hun begynder at hyle i telefonen, av av mis ned ned ned!!!-LOL

[quote=Dark Crystal;475867]Jo det er :slight_smile: … Min mors lår har mærket hvad det betyder:yah:
Og det er ret sjovt at ringe til hende for tiden, og hun begynder at hyle i telefonen, av av mis ned ned ned!!!-LOL[/quote]

ha ha ja, der er lidt ekstra som kan få fat. :tihi: - Har selv en “af slagsen”, minder lidt om ham den smukke her - Poly’er er bare skønne med de “små” poter! :inlove:

:hjerte::hjerte::hjerte:

Hvor er han dejlig, det er bare SÅ kært med mælkeskæg på næsen

:wehuu:

Ja jeg har aldrig selv set dem irl, kun hørt om dem. Men det ligner små hvide vanter han har på. Utroligt sødt!! :hjertehop:

Årh hvor er han dog bedårerne, og han er da lige en Rasmus :love:

Nurh, han er nuser -love
Hvor er han fra? (opdræt)

Det er min moster der avler dem. Mener ikke hun har noget opdræt navn.
Men de har stamtavler- mener jeg:ups:
De var to i kuldet. Rasmus her, og så en søster som skal gå videre i avl- hun er rød og hvid.
Min moster har avlet i 3-4 år… Har ikke sååå meget kontakt med hende. Men ved hun har avlet i en god rum tid, og hændtet avls katte flere steder.
Min mor har ønsket sig en af hendes katte lige siden hun startede op, og her i foråret døde hendes gamle kat så… Og så var der endelig mulighed for hun kunne få opfyldt sin drøm :slight_smile:

Ja rigtig fine luffer han har på! :inlove: Håber at se mere til ham. :wehuu:

Det skal du nok komme til. Min mor vil næsten ikke lukke min ind, hvis jeg ikke har kamera med så jeg kan tage nye billeder af ham. (mit kamera er en smule bedre end hende :tihi:)

[quote=Dark Crystal;475884]Det er min moster der avler dem. Mener ikke hun har noget opdræt navn.
Men de har stamtavler- mener jeg:ups:[/quote]

Hvis din moster ikke har noget stamnavn, har hendes katte heller ikke officielle stamtavler. De to ting følges ad :slight_smile: Men det kan jo godt være, hun laver sine egne stamtavler, hvor hun skriver ned, hvem der er forældre til hvilke killinger - i flere led.

Under alle omstændigheder er Rasmus i hvert fald en sød killing :wehuu:

Har sagt det mange gange før, men han er bare så lækker :slight_smile:

-ihhaltsåå Blaaaa, han er da ikk noget særlig

Og så alligevel…nøøøøj han er nuller.
Og utrolig fotogen. Kan godt forstå I er glade for ham :hjerte::hjerte::hjerte:

Hvor er han bare lækker, elsker hans farver :smiley:

Nårh, hvor er han dejlig :slight_smile:

Tusind tak. :tak:

Ang. det med stamtavlen. Så er det hans far og mor der har stamtavler. Hun lavede ikke nogle til killingerne denne gang, da den ene skulle blive hos hende, og den anden skulle ud til min mor. - måtte lige ringe og får den rigtig forklaring

Han er simpelthen så fin Maria… :smiley: Jeg kan godt forstå at både din mor og dig er glade for ham… :inlove:

Mange Tak. :slight_smile: