Til min 40 års føsdag fik jeg en del penge som jeg købte et guldarmbånd for,en ankerkæde i 18 karat guld og jeg har båret hverdag i nu 6½ år,akja hvor tiden går…
Jeg er utrolig glad for armbåndet,da det er et minde for mig for en fantastisk dag.
Men forleden dag på jobbet opdager jeg pludselig at jeg har tabt armbåndet,panik panik !
Jeg og mine kollegaer gik i gang med at lede og pyha,vi fandt heldigvis armbåndet igen,det lå lige ved en indgang,der faldt godt nok en stor sten af mit hjerte
Nu skal låsen så efterses og jeg vil have monteret en sikkerhedskæde på det,for jeg tør simpelthen ikke risikere at jeg taber det igen…
Phyha hvor jeg forstår dig. Selv har jeg et armbånd jeg altid går med og der har jeg også fået en sikkerhedskæde på, hvis låsen skulle gå op.
Mit armbånd er et Pandora og som guldsmeden sagde,Du går med en formue om armen. Der foreslog han en sikkerhedskæde og jeg er meget glad for jeg valgte at få en.
Hvor er det godt i fandt armbåndet igen, lige netop sådan en gave ville det være frygtelig at tabe, der er jo en masse gode minder i sådan en gave.
Knus Elin
Hvor var det godt at du fandt det igen. Det er bare så træls at tabe et armbånd. Desværre har jeg gjort det op til flere gange uden at være lige så heldig som dig
Hvor var det godt du fandt det god ide at få det set efter…jeg har en lidt anden historie, for en del år siden tabte min søster sin Store guldring på gulvet i vores barndomshjem ( kæresten var der også ) den forsvandt for øjnene af de to, og sidenhen dukkede den aldrig op…spooky!!