Tænk sig så er han blevet 6 måneder

[QUOTE=TrekkieGrrrl;967344]Hvor er det altså nogle flotte billeder! De er jo lige til postkort allesammen :smiley:

Og hvor er det sjovt at han sådan går i vandet. Jeg ved der er nogle katte der gør, men jeg har faktisk meget sjældent set billeder af det.

Godt nok havde vi en siameser der ikke var vandskræk, an syntes at bruseren var noget af det mest spændende i hele verden, men derfra og så til at gå NED i noget vand, der er alligevel et skridt :)[/QUOTE]

Ihh…mange tak (nu er jeg jo også fotograf) :wink: Men det var virkelig også et tilfælde jeg lige så det…jeg skyndte mig så at skifte over til video så det er rigtig sjovt, men det var jo for koldt for ham…Bamse ELSKER også bruseren…skægt…

Hvorfor? :slight_smile:

Åh, det er da meget nærliggende at tænke, at noget af vandet blev derinde, og at det måske ikke var så godt. Men jeg har nu heller aldrig hørt om problemer i den retning. :slight_smile:

De ryster bare hovedet et sekundt og får en anden at til at slikke sig ren, eller selv. :slight_smile:

Hvor er han smuk - og det er nogle fantastisk gode billeder af ham :inlove::inlove::inlove:

Tak, han er også en rigtig nusergøj :slight_smile:

Han bliver bare flottere og flottere for hver dag der går. Ja han er også smuk, men hver gang jeg ser billeder af ham - er ordet i mit hoved - det er dæleme en flot kat. En rigtig hanbamse. Måske er det fordi han ligner vores gamle hankat, dog uden så meget hvidt, men han var næsten samme farve, og virkelig en dejlig bamse.
Mvh
Yvonne

Jamen jeg er helt sikker på, at Bamse MEGET gerne vil kaldes flot :wink: og ja en rigtig Bamse, at han så har en pivstemme uden lige er så en helt anden sag…ha ha ha…

Søde Bamse, han er meget kær.