Tænk sig så er han blevet 6 måneder

Så er Bamse blevet 26 uger og jeg må jo sige med røde kinder af at rose min egen kat, at han er den BEDSTE :slight_smile: Det mest dejlige sind man kan tænke sig, og bare lækker…

På det ene billede det er taget lige før han tog sig en svømmetur (kort) vandet er jo meget koldt, så jeg skyndte mig at få ham ind og få ham tørret…mærkeligt, han er så glad for vand :wink:

Sikke nogle gode billeder af din smukke Bamse :wehuu:

Hold da op hvor er han blevet stor :uha: men stadig lige køn & som sagt før, du tager virkelig gode billeder af ham! Er især vild med ham i bladene & ved vandet :smelter:

Tror egentlig også han er større end de fleste…måske :slight_smile: han er i hvertfald ligeså stor nu som sin mor og han er lige blevet vejet og vejer 3,5 kg…

Måske forsøger han blot at leve op til navnet & bamser kan da også lide vand, så vidt jeg husker :smiley: Bliver spændende at se hvor stor en Bamse du ender med :hjerte:

Den dejlige bamse. :hjerte: Han ville sikkert blive glad, hvis der kom en kæmpestor fisk svømmende… :smiley:

Jamen vi har meget store guldfisk og han har faktisk fanget en på et tidspunkt :wink:

Troede faktisk det var en skrøne at katte kunne lide vand, men åbenbart ikke :wink:

Slet ikke :slight_smile: Tino elsker det :slight_smile: Hans mor også :slight_smile:

Bamse er nu en dejlig dreng :slight_smile:

Han er en rigtig lækkermås. :smelter:

Hvor ser han bare dejlig ud!

Tja, den store af vores katte (blanding af Maine Coon og Norsk), vil meget gerne med os, når vi går i bad :tihi:

Han er altså en rigtig smuk mis. :slight_smile:
Og hvor er det sødt, at han bader. :tihi: DET er der godt nok ikke nogen af mine, der gider. Vi har ellers også en lille guldfiskedam - men den bliver kun brugt til at drikke af. :høhø:

Jeg er bare så nervøs med ørerne for er der ikke noget med, at de ikke må få vand? Men sød det er han :wink:

Wow hvor er han lækker, og du er rigtig god til at tage billeder af de fantastiske situationer han kommer ud for. :slight_smile:

Tak for billeder, hvor ser det hyggeligt ud.

Hvorfor er det noget som du tænker på?

Dejlige billeder af en smuk kat :wehuu:

[QUOTE=Sheer;967259]Tak for billeder, hvor ser det hyggeligt ud.

Hvorfor er det noget som du tænker på?[/QUOTE]

Fordi jeg har læst at vandet ikke kan komme ud af ørerne igen, har du hørt om det?

Der er dræning direkte ned til halsen, så det burde ikke være et problem. :slight_smile:

Hvor er det altså nogle flotte billeder! De er jo lige til postkort allesammen :smiley:

Og hvor er det sjovt at han sådan går i vandet. Jeg ved der er nogle katte der gør, men jeg har faktisk meget sjældent set billeder af det.

Godt nok havde vi en siameser der ikke var vandskræk, an syntes at bruseren var noget af det mest spændende i hele verden, men derfra og så til at gå NED i noget vand, der er alligevel et skridt :slight_smile:

Åhh…tak Signe, så er jeg lidt mere rolig, jeg har virkelig tænkt meget på det :wink: