Tak Birthe

En stor tak til Birthe. Hun har uden brok rettet mit brugernavn nogle gange efterhånden:D

Først var mit brugernavn JulleML. Navnet Julle er til ære for den første kat Lasse og jeg fik. En meget lille killing, som ikke klarede skærene :frowning:

M´et er for Mille. Hun blev afløseren for lille Julle:)

L´et er for Laban. Han flyttede ind 20 dage efter Mille, da det stod klart for os at hun skulle have en legekammerat :slight_smile:

F´et er for Folmer. Der gik et godt stykke tid inden Birthe skulle tilføje det til navnet:)

Det ekstra F er for Frederik. Han kom til 1 lille års tid efter Folmer:)

For måneder siden måtte jeg ydmygt bede Birthe om at tilføje et B for Buster…

Og nu i dag måtte jeg endnu engang ned på knæ og bede hende om at tilføje et C :muhaha:
C for Charlie :pote:

Så tusind tak Birthe for din gode tålmodighed :tak::tak:

Jeg havde godt undret mig over hvad det stod for i dit navn!

Meget fint navn du har dig!

[QUOTE=JulleMLFFBC;941663]En stor tak til Birthe. Hun har uden brok rettet mit brugernavn nogle gange efterhånden:D

Først var mit brugernavn JulleML. Navnet Julle er til ære for den første kat Lasse og jeg fik. En meget lille killing, som ikke klarede skærene :frowning:

M´et er for Mille. Hun blev afløseren for lille Julle:)

L´et er for Laban. Han flyttede ind 20 dage efter Mille, da det stod klart for os at hun skulle have en legekammerat :slight_smile:

F´et er for Folmer. Der gik et godt stykke tid inden Birthe skulle tilføje det til navnet:)

Det ekstra F er for Frederik. Han kom til 1 lille års tid efter Folmer:)

For måneder siden måtte jeg ydmygt bede Birthe om at tilføje et B for Buster…

Og nu i dag måtte jeg endnu engang ned på knæ og bede hende om at tilføje et C :muhaha:
C for Charlie :pote:

Så tusind tak Birthe for din gode tålmodighed :tak::tak:[/QUOTE]

Hvad skal det ikke ende med :tihi:

JulleMLFFBCINOMC

JulleMLFFBCDLKFHGKTRKDEJCJFGKDKCJDSSALEOTYPHLKVKDLS…måske???:uha:

Hvor lange brugernavne er der mon plads til …? :gruble:

[QUOTE=JulleMLFFBC;941663]En stor tak til Birthe. Hun har uden brok rettet mit brugernavn nogle gange efterhånden:D

Først var mit brugernavn JulleML. Navnet Julle er til ære for den første kat Lasse og jeg fik. En meget lille killing, som ikke klarede skærene :frowning:

M´et er for Mille. Hun blev afløseren for lille Julle:)

L´et er for Laban. Han flyttede ind 20 dage efter Mille, da det stod klart for os at hun skulle have en legekammerat :slight_smile:

F´et er for Folmer. Der gik et godt stykke tid inden Birthe skulle tilføje det til navnet:)

Det ekstra F er for Frederik. Han kom til 1 lille års tid efter Folmer:)

For måneder siden måtte jeg ydmygt bede Birthe om at tilføje et B for Buster…

Og nu i dag måtte jeg endnu engang ned på knæ og bede hende om at tilføje et C :muhaha:
C for Charlie :pote:

Så tusind tak Birthe for din gode tålmodighed :tak::tak:[/QUOTE]

HA HA du siger bare til så længe at der er plads til flere bogstaver :høhø:

Haha, ja så var man jo ude over det. Det bliver jo aldrig uaktuelt :slight_smile:

Hold op, kan være jeg skal ændre mit til, Irenesgnflbh.
S= Sonnei
G=Gandei
N=Nicolaj
F=Frederik
L=Lady
B=Batman
H=Haley