TAK for i dag!

Nu er vi endelig hjemme.
Og jeg sidder godt plantet i sofaen - nøj, jeg er træt i hele skroget.

Sikke da en dag - og sikke da et arrangement!
Jeg håber dælme de tre klubber gentager succesen igen, det har virkelig været en helt igennem god udstilling.

TAK til alle Jer, der har brugt oceaner af Jeres sparsomme fritid, så vi kunne have en god udstilling nærmest uden fejl.

Michael, Betty og jeg har haft en fremragende lørdag :ok::ok:

Selv tak, Pia - og tak for din og Michaels store hjælp! Lige nu ville jeg lyve, hvis jeg sagde at var pivfrisk på en udstilling mere af samme slags, men vi får se når trætheden er væk og hjernen er kommet tilbage … men jeg vil sige, at vi heldigvis kun har fået rosende ord for konceptet fra udstillere og dommere mv., og det hjælper selvfølgelig på motivationen :slight_smile:

Også et tak her fra.
Uden jeres tålmodighed på klasseændringer og tungen lige i munden, gik det ikke. Men alt i alt selv om hjernen koblede fra en gang i mellem, gik det forrygende.
Der var run på hele formiddagen, og tiden fløj bare afsted.
Det er et kæmpe arbejde for at få det hele til at gå op i en højere enhed, så om jeg er frisk på en omgang mere, skal jeg sige når kroppen er vågnet op igen :zzz: jeg var godt nok brugt da vi kørte hjem.
Landede i indkørslen da klokken var 00.30 bilen skulle pakkes ud inden sengetid.

Også et STORT tak fra mig, der denne gang kun var udstiller. Jeg synes, der var mange gennemtænkte detaljer og f.eks. fungerede indtjek forbavsende godt i betragtning af mængden af mennesker (og at jeg ankom samtidig med en busfuld trætte svenskere). Jeg følte faktisk, jeg nåede hele turen igennem på 5 minutter :ok:

Tak fra mig også :slight_smile:

Det var dejligt med så mange tålmodige udstillere, og jeg så heldigvis ingen sure miner. Hvis jeg gjorde har jeg i hvert fald fortrængt dem :smiley:

Det var en hård dag, hvor der næsten var run på hele tiden frem til BIS var overstået, og der er bestemt nogle ting som kunne have været gjort på en nemmere måde, men så lærte vi da af det :slight_smile:

Vi takker også :slight_smile: Det hele klappede jo bare, og vi var også positivt overraskede over, hvor hurtigt indtjek og dyrlægetjek forløb, så det var jo helt smertefrit. Desværre manglede vi et helt bur, Joan og jeg tilsammen, fordi det var gået koks i Joans tilmelding, men så måtte vi jo bare presse os sammen på mindre plads.

Jeg synes egentlig også, at bedømmelserne forløb forholdsvist smertefrit, selvom jeg på et tidspunkt fik en smule stress ved tanken om at skulle op til Raymond, Bette og Anne på næsten samme tid - men de vidste jo godt, at de skulle vente på katte fra hinanden, så det gik. Men jeg er meget glad for, at jeg ikke havde flere farvegrupper med, for så havde jeg ikke kunnet overskue det selv.

Jeg er ikke lige heeeelt frisk på en ny omgang! Vi var hjemme kl. 1 i nat, og lige nu er kroppen bare meget, meget træt og smadret! Men en god dag og en god oplevelse var det bestemt :slight_smile:

Hvordan var det publikumsmæssigt? Flere end der plejer, eller det samme?

Som udstiller virkede det i hvert fald i en periode som om det tiltrak flere publikummer end normalt. Sidst på eftermiddagen var det tyndet ud (som det jo så ofte gør) :slight_smile: Heldigvis var der fin plads mellem de fleste rækker (der var én række, der var smallere end de andre), så det virkede ikke trangt :smiley:

Ja tak for en dejlig udstilling. Jeg var jo bare med som publikum men det var super hyggeligt at gå rundt og snakke og tage billeder :slight_smile:

Det nøjagtige regnskab er ikke opgjort, men der var rigtig mange penge i publikumskassen, forlød det fra kassereren :slight_smile:

Der skal også lyde en TAK herfra :slight_smile:

Helt fantastisk, at tre klubber kunne få den udstilling op og stå . . . tænker tilbage på Ringudstillingen i Fredericia for en del år tilbage . . . .

Når I alle har været valueringen igennem, håber jeg, at I har mod på at gentage eksperimentet på et tidspunkt . . . nu er der jo lige et WS til næste år, som garanteret vil klappe ned i mindste detalje :tihi:

1000 tak for en go’ oplevelse, som for mit vedkommende bare var lige i øjet :ok:

Der skal også lyde en tak her fra til de tre klubber for et glimrende arrangement. Det forløb væsentligt mere smertefrit, end jeg havde frygtet. Også en tak til udstillerne for at holde sig til med deres katte, selvom de havde rigtig, rigtig meget at holde styr på. Så på trods af, at det var meget hektisk, var det faktisk forbavsende få katte, vi måtte vente på hos den dommer, jeg gik steward for. Thumbs up!

/Flemming - også godt brugt i dag men trods alt forbavsende frisk efter en god nats søvn :slight_smile:

Det var også hyggeligt at være der som publikum (desværre) :slight_smile: og hvor skønt hvis der er kommet et godt overskud til klubberne…

Jeg tvivler nu på, at der kommer overskud på udstillingen.
Dommerudgifterne til denne udstilling er større end normalt, da alle dommere har haft 2 overnatninger. Normalt rejser de jo hjem den dag udstillingen slutter. Dermed har der også været større udgifter til bespisning m.v.

Men vi får se, når regnskabet er gjort op :slight_smile:

det er nok bare min influenza ramte hjerne der fangede det som en overskud:tihi:

:thumbup: Det lyder da dejligt. Måske man skulle overveje at slå sig sammen, alle 4 klubber, til en endnu større udstilling. For det var jo meget meget hurtigt der blev udsolgt tl denne. :slight_smile:

Jeg tror vi alle var mere end rigeligt trætte efter 3xBIS :slight_smile:

Nix Vivi, det var alt det EFTER BIS der tog på kræfterne :smiley: :smiley:

Ja, men tænk så på hvordan I ville have haft det, hvis der skulle have været endnu en gang BIS før oprydningen :stuck_out_tongue: