Jeg fik desværre slet ikke fundet eller hilst på folk her inde fra, denne gang. Håber det lykkes næste gang.
Var en smadder hyggeligt, lige bortset fra mikrofonen som er blevet nævnt. Gg
Det er nu rart at være hjemme igen.
Jeg fik desværre slet ikke fundet eller hilst på folk her inde fra, denne gang. Håber det lykkes næste gang.
Var en smadder hyggeligt, lige bortset fra mikrofonen som er blevet nævnt. Gg
Det er nu rart at være hjemme igen.
Min Topkat blev nomineret og fik CAGCIB
Wauw! Tillykke!!!
Tillykke -dinklaphat
Jeg forstår dig godt Gry. Da jeg var på min første (og eneste) udstilling i Billund var jeg også helt vildt ør i hovedet da jeg kom hjem!
Vil da lige vise de fine pokaler jeg kom hjem med
Wauw!
Damn de er flotte!
Skal man også betale for dem ligesom man skal med rosetterne? som vidst ikke hedder rosetter men et eller andet spøjst
Til lykke Hampus - hvordan synes du det var?
-what-what-what
Stakkels katte, at sidde i sådan en larm en hel dag - med deres hørelse må det have været ganske forfærdeligt.
Nå, men hvad i alverden er en DA FUR ???
Jeg kan regne ud, at det er et stykke legetøj - men hvilket ?
Nej det var præmie for at være på Topkattelisten, samt foder fra RC
Men de har selvfølgelig kostet i udstillingsgeyrer og rejser rundt omkring i Europa
Megen af tiden var rædselsfuld…
p.g.a. højtalerne.
For der blev ikke talt i højtalerne;
men råbt.
Og vores stakkels dyr. -what
Best in Show - på en ny måde -både kedeligt og forvirrende.
Det var lidt tarveligt…for det er jo meningen at det skal være
hyggeligt og spændende.
Det var det ikke…
I kan tro; at Charlottes Hampus er fin - vi er jo også i familie…
For mine kære dyr gik det fint.
Karate Kai fik sit certificat - så nu må han til udlandet for at komme
videre.
Mozart blev nomineret til Best in Show;
men tabte til en Hellig Birma.
Det er således; at står der en Hellig Birma 3km borte -
vinder de
Jeg havde regnet med; at Mozart ville vinde - for han er flottere
end nogensinde.
Mette-pige fik EX 1.
Vi er fuldstændig smadrede; så trætte er vi.
Jeg fik hilst på nogle dejlige QVINDER fra Kattegale.
Det var hyggeligt.
Mange gode hilsner
Mona
Her er et par billeder +
Mona med Karate Kai +
Regitze, Anika og Mona (ordner verdenssituationen)
Stort Tillykke til alle de glade vindere!
Selv fik jeg en overraskende dejlig dag på trods af lidt genvordigheder forud.
Det blev reddet i land:
Gry havde helt af sig selv (det søde menneske!) taget 2 rollespilskostumer med, deraf eet i min yndlingsfarve! Kombineret med en fjermaske (planen var ‘Store høvding Snigende Tæppe’ frit efter Garfield) blev det til ‘Snehvide til maskebal’ (eller noget) og således vandt jeg også en præmie idag!
Jeg er smadderglad for, at det lykkedes mig (mod al forventning) at samle mig op fra et super-anfald af dårlig mave (spontanopkastninger hver ½ time fra kl 03 - da der gik en time fra den lidt over 6 til ca 7, vovede jeg at tage af sted, vakkelvorn og bevæbnet med anti-diarrhe-piller. For det kom så, da det stoppede ovenud - lækre detaljer, hva’ - -brækkesig)
Jeg havde ikke klaret det uden et lift fra Camilla, tusind tak!
For selvom starten var hård med at stå i kø, så gik det bedre og bedre. Trods det, at Gia først var sur, og derefter lidt bange, fik vi et fint CAP-certifikat med masser af ros fra søde Britta Busse. Hun ville gerne se Gia til nomineringen, og der valgte hun en storsmuk kat med nerverne i orden (meeen vi havde vist haft en lillebitte chance, tror jeg).
Gia skal nok øve sig lidt mere, og have Mørkøv-oplevelsen (dyrlægen tog ret hårdt på hende) på afstand.
Da hun kom tilbage i sit bur, steg humøret hurtigt, kun begrænset af de helt vilde højttalere.
Jeg tænkte nok, at klubben stod på hovedet med dem, for de ved vel om nogen, at katte hører suverænt godt. Og det var slemt nok for vi andre.
Så jeg kom hjem med 2 dejlige rosetter (den ene var for forrige CAP, hvor der var udsolgt) og en veltilpas Gia.
Samt alt muligt nyt grej, som jeg havde regnet med at fordele over et par udstillinger - men selvfølgelig var standene der kun på een gang
Tak, både klub og venner, for en dejlig dag!
Kæmpe tillykke Mille De er fandme flotte!
Therese: http://www.bengalgems.com/images/jewerly/sm_Da_Fur_Thing%20fetch.jpg
Kaninpels i den ene ende, og fjer i den anden + den er fyldt med catnip…den er goooood!
Tillykke med de fine resultater til jer, der havde jeres skønne katte med på udstilling.
Jeg havde ellers planer om at komme, men er glad for, at jeg ikke gjorde, for min lille knold kan slet ikke holde til for meget støj.
Men vi ses forhåbentlig en anden gang - er der ikke udstilling i Herlev næste måned?
:?:?
Og jeg er også endelig landet, efter en god dag…
Nedpakning + fyldning af bilen = ca 3 kvarter
Kørsel Hjem = 5 minutter
Vente på at den :fuck: som havde parkeret sin bil foran vores indkørsel, blev fundet, og fik fjernet sit rådne vrag = 20 minutter :mad: -lynogtorden
Nå, men Leo klarede sig fint - og fik sit sidste CAP, så nu er hun sørme Premier Vi blev kaldt til NOM, men tabte den til samme hvide skovkat som sidst…
Men en god dejlig dag med masser af publikum…
Nåja Gg
Ja jeg blev sørme også kostume-pusher Så fine var AnnK Mirea og jeg
…jeg kommer til at finde glimmer i mine øjenbryn langt ind i næste uge… suk
Mirea: Ja jeg håber du kan finde nogen der gider kaste sig over din vundne snaps og gammel dansk Gg Det var da noget underligt noget at putte i et piskeris Gg Ja det eneste der lokkede der var slikket så derfår smed jeg dig væk…jeg knækkede dog kort efter og overfaldt en flødebolle fra boden ved siden af…men hellere det end en hel pose slik Gg
Jeg håber du har fået det godt igen og at lille gisling er kommet ned på jorden
Mona: stort tillykke ja jeg jagtede dig lidt men du slap hele tiden væk. til sidst stødte vi ind i hinanden nede ved Annies lille fine hunmisser - men jeg ved ikke om du kunne genkende mig? Jeg tror jeg var den eneste der havde taget bad i glimmer til udstillingen og rendte rundt i blågrøn kjole/kåbe Gg
Eva: Hvis jeg kan komme med/hvis AnnK har brug for mig/Hvis verdensorden er som jeg vil have det ( ) så kunne det da godt tænkes at jeg dukkede op
AnnK: Jeg håber virkelig din fod bare skal have en god nats søvn. Tak for en dejlig - men travl dag Næste udstilling må du have flere HELE guldsmede
Måske nogle sommerfugle?
Ingen af sommerfuglene! De er smadret i løbet af nul komma fem og jeg vil ærligt talt ikke være bekendt, at tage penge for dem!
Guldsmede håber jeg på at have…
Hvis du har nogen kan du give dem væk til ungerne som PR
[quote=Gry Gressbakken;120492]Nåja Gg
Ja jeg blev sørme også kostume-pusher Så fine var AnnK Mirea og jeg
…jeg kommer til at finde glimmer i mine øjenbryn langt ind i næste uge… suk
Mirea: Ja jeg håber du kan finde nogen der gider kaste sig over din vundne snaps og gammel dansk Gg Det var da noget underligt noget at putte i et piskeris Gg Ja det eneste der lokkede der var slikket så derfår smed jeg dig væk…jeg knækkede dog kort efter og overfaldt en flødebolle fra boden ved siden af…men hellere det end en hel pose slik Gg
Jeg håber du har fået det godt igen og at lille gisling er kommet ned på jorden
Mona: stort tillykke ja jeg jagtede dig lidt men du slap hele tiden væk. til sidst stødte vi ind i hinanden nede ved Annies lille fine hunmisser - men jeg ved ikke om du kunne genkende mig? Jeg tror jeg var den eneste der havde taget bad i glimmer til udstillingen og rendte rundt i blågrøn kjole/kåbe Gg
Eva: Hvis jeg kan komme med/hvis AnnK har brug for mig/Hvis verdensorden er som jeg vil have det ( ) så kunne det da godt tænkes at jeg dukkede op
AnnK: Jeg håber virkelig din fod bare skal have en god nats søvn. Tak for en dejlig - men travl dag Næste udstilling må du have flere HELE guldsmede
Måske nogle sommerfugle?[/quote]
Gry…
Du skulle da bare have råbt:
Hallo - fru Jensen her er søde Gry…det er altså mig;
men du kunne vel ikke overdøve de åndsvage højtalere.
Kærlig hilsen
Mona
[quote=Eva;120470]
Men vi ses forhåbentlig en anden gang - er der ikke udstilling i Herlev næste måned?
:?:?[/quote]
Jo, DARAK holder udstilling i Herlev den 1. marts
Jeg kommer, dog kun som steward (tror jeg, jeg har ikke fået svar på min mail) da jeg synes 3 udstillinger på en måned er liiiige i overkanten for Alta