Nu er jeg kommet hjem. Jeg er helt ødelagt nu, og lige blev et sat af, af Vivi. Mit hoved summer og jeg har hovedpine. Jeg er SÅ mentalt træt…og meget meget træt af højtalere og folk der ikke kan tale i mikrofoner.
Jeg har haft en rigtig god dag i AnnK´s stand. Jeg gav den gas som kattevander for Annie, og som Trænymfe/Druide i grønt med glimmer + super-sælger.
Jeg er kommet hjem med en Da Fur og en seng som jeg fik af AnnK som tak for hjælpen i standen…så nu håber jeg herren vil bruge den.
I Guder hvor er jeg træt nu…jeg tror jeg tager et par hovedpinepiller mere. Fedt at få helst på en del af jer, og håber at få hilst på mange flere af jer i fremtiden
Hehe ja bare i den korte tid vi var derude blev man godt træt af de højtalere -kaisålæredet
Men rigtig fedt at få hils på dig Gry - du så skide godt ud i det outfit -devilangel
I drengene eeeelsker der da bird Men det vidste vi jo godt
Rigtig hyggeligt at få hilst på dig også Kender du det, jeg var totalt rund-forvirret da jeg kom ned, så da jeg stødte ind i dig så tog det altså lige små 10 min. før den sank ind hvem det var at du sagde du var Gg
Der begyndte trætheden at melde sig
…
Jeg har lige givet Willow sin Da Fur. Han er igang med at splitte den for alle vinde…han flår fjerene af og plukker pelsen af den…LOL
Det er det dyreste legetøj jeg har givet ham der bliver aflivet SÅ hurtigt!
Rigtig hyggeligt at få hilst på dig også Kender du det, jeg var totalt rund-forvirret da jeg kom ned, så da jeg stødte ind i dig så tog det altså lige små 10 min. før den sank ind hvem det var at du sagde du var Gg
Der begyndte trætheden at melde sig
…
Jeg har lige givet Willow sin Da Fur. Han er igang med at splitte den for alle vinde…han flår fjerene af og plukker pelsen af den…LOL
Det er det dyreste legetøj jeg har givet ham der bliver aflivet SÅ hurtigt![/quote]
Hihi ja du virkede også lidt forvirret, men der var jo også kunder i biksen og alt muligt
Vi har pakket Da birden væk for ellers er den sørme for dyr i brug -what
Jeg blev også helt ødelagt af de højtalere og det skrigeri der var, så vi måtte ha en pause i cafeteriet. Sikken en masse smukke katte der var, men ærgeligt jeg ikke kender jer af udseende, så man kunne hilse på jer, når man render rundt derude i 3 timer. Nu er jeg hjemme hos de to skønheder, de overgår alle ; ))))
Folk kunne ikke tale i mikrofonen. Det lød som om folk åd mikrofonen så man ikke kunne skelne ordende. Og for at kompensere for det så havde de skruet dem op på max så man fik kanon hovedpine af at gå i den infalske larm hele dagen…seriøst…jeg har STADIG ringen for ørerne…
Halmanden, assistenten og en tilkaldt elektriker udefra kæmpede med mikrofonanlægget det meste af dagen, så der var desværre ikke noget at gøre ved den dårlige lyd.
Du var for øvrigt rigtig fin i din udklædning - det fik jeg slet ikke sagt
Jeg var afsted uden kat, så jeg kiggede og snakkede og sørgede for, at mine katte kunne klare sig et par uger endnu med bl.a. Da Bird/cat catcher tilbehør (AnnK fik set, hvad der er inden i en cat catcher-mus -høhø) og så fik jeg støttet både FIP-standen og Racekattens eget raffle.
Jeg gik steward hos Fabrice Calmés, som er smadder sød, og han er også rar ved kattene.
Jeg havde kun Alta med, som heldigvis skulle bedømmes hos Fabrice, så skulle jeg ikke rende og holde øje med en anden dommer.
Alta havde 5 konkurrenter Det er jo en smadder svær gruppe (NFO gruppe 4) men alligevel blev Alta nummer 2 ud af de 6 Fabrice roste hende til skyerne, han var helt vild med hendes pels (fabouless coat), hendes ører og han sagde hendes profil var excellent Det eneste negative han havde at sige, var at hendes hage var lidt svag.
Men endnu en hyggelig dag i godt selskab. Tusind tak for i dag, jeg glæder mig til næste gang
Når jeg får tømt mit kamera, kommer der en masse gruppe 4 billeder, og lidt blåmasket birma