Sønderjyden bør være misundelig! Jeg har talt otte forskellige kager, og derudover var der boller og knækbrød. Plus selvfølgelig frugt og bær, grøntsagsstave, nødder, chokolade og chips.
Og en eller anden havde taget en rigtig god vandmelon med også! Mums Jeg er især glad for at have fået smagt både pumpkin pie og pecan pie, da det var en første gangs oplevelse
som jeg dogbestemt gerne gentager :høhø:
Men mange tak for besøget, det var skønt at komme ned at klappe og nusse på en hel masse katte, og jeg har også en del billeder af mini striberne som kommer op så snart jeg lige får dem redigeret færdig (fik alligevel knipset over 200 billeder).
[QUOTE=Tante Tut;1250059]
Hvis det der er ‘mad’ – så kunne jeg uden problemer spise det både til morgenmad, frokost og aftensmad… hver dag… det ser såååååå lækkert ud.
Er der mulighed for at få sat navne på pigerne – genkender flere – men der er også et par stykker, jeg ikke har set før.[/QUOTE]
Tak for den helt overvældende respons på mit indlæg – nu ved jeg, hvem der er hvem…
:høhø:
Tak for den helt overvældende respons på mit indlæg – nu ved jeg, hvem der er hvem…
:høhø:
[/QUOTE]
Men der er jo ikke ret mange hoveder på billederne, Tuttelut
Det sidste billede: Jeg kan ikke genkende knæet helt til venstre, men derefter er det Tina (ikke?), louiseogbuster, Bodil (som hedder Vivi), Dorte Birkedal, Velfa og Lykke. Foden er Ann K’s, mens albuen tilhører Susanne.
Når det så er sagt, så kunne det jo også være, nogen mente, du selv skyldte et billede
De bestøvlede ben er mine.
De er pæne;)
Knæet på det sidste billede er Evas (Eifes), kan jeg nu regne ud via det første billede. Hvor Eva og louiseogbuster ikke helt har fået hovederne kappet af
Har lidt billeder af missere fra dagen - ikke alle billederne er lige skarbe, men man kan ikke forvente det vilde af hurtig-knipsede-mobilbilleder
Tak for en skøn eftermiddag og aften, både til kendte, nye og “alt-for-længe-siden-jeg-har-set” ansigter!
Mht. kattenus her… jeg har altså ikke plads til 21 gæster… og slet ikke nær så mange katte som Susanne’s “15”…
/Mette
[QUOTE=Mette Mejdahl;1250345]
Mht. kattenus her… jeg har altså ikke plads til 21 gæster… og slet ikke nær så mange katte som Susanne’s “15”…
/Mette[/QUOTE]
Til gengæld har du nogle helt skønne og meget sjældne “brændte” katte, som skal opleves med fingrene
Jeg siger også mange tak for en dejlig eftermiddag i skønt selskab
Jeg fik taget lidt billeder:
Det var de fleste af de billeder jeg fik taget i lørdags Den nuttede lille killing på de sidste billeder havde bare ‘ballade’ i øjnene :høhø:
Så kom jeg i gennem de knap 300 billeder som jeg kom til at tage Lykke havde lovet Henriette at knipse, men glemt kameraet, så mit måtte på arbejde. Det er dog desværre ikke nær så godt som Lykkes, og der er en del mindre skarpe, som er kommet med fordi de er søøøde. Mine evner til at vælge kniber dog lidt, så her er at helt album med billeder - man kan i hvert fald ikke se hvad jeg fokuserede mest på
Og så lige en lille smagsprøve på de 80 billeder som I finder i albummet her.
En af tøserne i den farve, som jeg altså havde bestilt efter Peyton men ikke fået snyd
Den farve Henriette gerne ville have Hun har dog fået noget der er liidt nærmere…
Meget nuttet!
Og så ham den blå sølv fyr, der helt sikkert godt vidste hvad han ville med sit liv, og det indbefattede nogle lange lure
Creme sølv
Den blå sølv pige, som også fandt sig en ny kattegale-familie den dag (og nej, det er ikke hos os :høhø: )
og hvad der enten er den samme fs 22 som i starten eller den anden af de to
Ellers tror jeg dette er to forskellige, de havde ikke ens ørestilling de to i hvert fald, men var meget ens i fordelingen af rødt - ellers så må Susanne lige komme på banen og fortælle hvem det er :høhø:
Og så en af de to fra Vegas lidt ældre kuld
Nårh ja, og lidt bimser var der da også i huset
De to små creme-fiduser var SÅÅÅÅÅÅ kære
TAK for dejlige blleder
Altså de 2 tortie tøser kan jeg stadig ikke helt se forskel på endnu. Foreløbigt skiller jeg dem ad ved at den ene har mere rødt på en forpote end den anden. Men de har fået navne nu (stambogsansøgning står klar til afsendelse til Eva : Alma og Anna! Det er et par meget milde og skønne piger, i det hele taget er de 6 mere tålmodige og søde end Vegas 2 prinsesser, der er et par værre primadonnaer
Den blå sølv han hedder Alko, den rødsølv Andy, den cremesølv Adam - og Christina valgte at hendes blåsølv hun skal hedde Ally, og derudfra fik resten så navne.
Bimserne: Ham på Charlies knæ er Zunny Goodyear, og den chokolade prinsesse herover uden forsokker hedder Viva Las Vega. På dagen spottede Malene forskellen på øjnene på en chokoladetabby trold - han har medfødt grå stær på det ene øje, og han hedder Ziggy Stardust. Sidste bimseling i soveværelset er en lille, fremmelig lillatabby han med grå stær på begge øjne, men har er åbenbart ikke klar over at han ikke har fuldt syn, for han buser frem som et lokomotiv Han hedder Zippety Do-Dah
VH
Susanne
Er den ene rød? Det må være sølvet, der driller
Det er det uden tvivl Det skal nok blive mere tydeligt, når de bliver ældre
VH
Susanne
[QUOTE=Susanne W;1250405]
Bimserne: Ham på Charlies knæ er Zunny Goodyear, og den chokolade prinsesse herover uden forsokker hedder Viva Las Vega. På dagen spottede Malene forskellen på øjnene på en chokoladetabby trold - han har medfødt grå stær på det ene øje, og han hedder Ziggy Stardust. Sidste bimseling i soveværelset er en lille, fremmelig lillatabby han med grå stær på begge øjne, men har er åbenbart ikke klar over at han ikke har fuldt syn, for han buser frem som et lokomotiv Han hedder Zippety Do-Dah
VH
Susanne[/QUOTE]
Killinger med grå stær:? Den var ny. Forekommer det ofte hos SBI:? Jeg kan ikke helt gennemskue, om de to killinger er kuldsøskende eller ej…
Tja, det forekommer ofte nok til at være beskrevet i litteraturen, men sjældent nok til at jeg aldrig har mødt andre opdrættere, der har oplevet det Jeg har set ialt 4 tilfælde i vores opdræt gennem årene, så det er relativt sjældent. Der er ingen DNA test, men vi laver selvfølgelig lige en samlet pakke til Leslie Lyons nu vi har chancen. Det er medfødt - det opstår allerede i fostertilstand, og det er permanent og ændrer sig ikke senere. Der er lidt forskel på hvor meget det påvirker dem, men de er langt fra blinde og de klarer sig heldigvis ganske udmærket
VH
Susanne
Her er lidt af mine billeder af Fluffy - som alle Susannes katte efter min bedste overbevisning hedder! :høhø:
Ikke alle var lige velopdragne
Dræber-fluff
Snorketrold midt i sine varmedunke. Han lød dælme til at hygge sig!
Det er meget svært at holde en grimasse OG balancere, når man blir nuuuuusset
[QUOTE=galath;1250325]Men der er jo ikke ret mange hoveder på billederne, Tuttelut
Det sidste billede: Jeg kan ikke genkende knæet helt til venstre, men derefter er det Tina (ikke?), louiseogbuster, Bodil (som hedder Vivi), Dorte Birkedal, Velfa og Lykke. Foden er Ann K’s, mens albuen tilhører Susanne.
Når det så er sagt, så kunne det jo også være, nogen mente, du selv skyldte et billede
[/QUOTE]
:)
Tak Ingrid… hvem er det, der sidder yderst til højre på det næstsidste billede ??
Fordi… det er de sødeste, pæneste, sorte tullesko med en rem på skrå – og sådan nogen er jeg bare nødt til at finde i størrelse 35/36…
Nå… men så får I da et billede – men kun bagfra – els kan man ikke se det vigtigste…
[QUOTE=Tante Tut;1250499]:)
Tak Ingrid… hvem er det, der sidder yderst til højre på det næstsidste billede ??
Fordi… det er de sødeste, pæneste, sorte tullesko med en rem på skrå – og sådan nogen er jeg bare nødt til at finde i størrelse 35/36…
[/QUOTE]
Skoene tilhører Camilla/dkkorat…
De er formentlig købt hos Sunde Sko i Lyngby. Om de findes i så lille størrelse vides ikke - men der er en ganske velassorteret afdeling med børnesko også, så mon ikke du kan være heldig.