Kære Elin.
Tusind tak for dit dejlige juleeventyr - jeg nyder hvert eneste ord, og glæder mig hver aften til at åbne i ny låge i din dejlige julekalender.
:nissedans
Kære Elin.
Tusind tak for dit dejlige juleeventyr - jeg nyder hvert eneste ord, og glæder mig hver aften til at åbne i ny låge i din dejlige julekalender.
:nissedans
Ih, altzå Elin - den bliver goe’re og goe’re - og jeg er slemt bange for, at du bliver nødt til at få denne her udgivet også - du har bare evnen til at gøre en historie spændende, hyggelig, sjov, kær og meget-meget mere.
Vil du selv kontakte forlaget, der udgav din sidste bog - eller skal jeg ?
:laeser:
Ja men tak Therese, du er da alt alt for sød.
Knus Elin, der rødmer over alt den ros:ups:
[quote=Leopolds mor;303252]Ja men tak Therese, du er da alt alt for sød.
Knus Elin, der rødmer over alt den ros:ups:[/quote]
:nissedans:nissedans
Du skal da ikke blive flov, du skal blive stolt af dine evner.
De er ikke os alle forundt.
-fløde-fløde-fløde-fløde
Jeg gør jo bare hvad jeg godt kan lide.
Jeg har digtet mange små historier til børnene mens de var små. De elskede når jeg fortalte. Undtagen Karsten, han ville kun høre De tre Bukkebruse:tihi:
Knus Elin
Jeg siger osse tusind tak elin, det juleeventyr bliver helt sikker lige så godt som bogen
Hvor dejligt, at en anden bruger havde lyst til at komme på banen med lidt ros.
He he Therese, jeg sluger hvert eneste ord råt…elsker de eventyr, med misser i…
Det gør jeg også - og jeg kan se på Elin’s daglige kalenderafsnit, at rigtig mange læser dem - derfor syntes jeg at hun skulle have lidt ros- og havde håbet på, at andre også ville give hende lidt roser - derfor blev jeg så glad, da der endelig gik en rotte i fælden. :høhø:
jeg læser også dit eventyr med stor glæde - det tegner super
og så er jeg så glad for at du vil dele!!!
Så vil jeg da også lige på banen
Jeg læser også eventyret, og glæder mig hver dag til det nye afsnit.
Tak fordi du deler det med os
Jeg glæder mig også til hvert nyt afsnit. Det er en rigtig spændende historie, som bare bliver bedre og bedre
Jeg vil også gerne sige tak… glæder mig hver dag til at læse det nye afsnit…:)
Mange tusind tak allesammen, det glæder mig rigtig meget i kan lide min historie.
Som i nok vil opdage, har jeg i år slået mig sammen med en medforfatter, der engang imellem vil dukke op og løfte sløret lidt for hvad der er hændt Julius og hvad der vil ske med ham.
Kan i mon gætte hvem det er:)
Knus Elin
Tak, jeg glæder mig også hver dag til et nyt afsnit
så vil jeg da også, benytte lejligheden til at sige tak ,for de hyggelig afsnit…
Elin, mon det er Helle der vil dukker op i ny og næ…
Jamen, DET kan vi. Du er så dygtig
Ja det er mig - i et forsøg på at skrive ikke-gys Hehe nu må vi se om det lykkes…
Vi vil rigtig gerne have featback, da det er første gang vi skriver sammen
[quote=lenschow;304135]Ja det er mig - i et forsøg på at skrive ikke-gys Hehe nu må vi se om det lykkes…
Vi vil rigtig gerne have featback, da det er første gang vi skriver sammen[/quote]
:pc:
… og det får du så fra mig :
Jeg synes, at det lykkes jer ganske fint at skrive vores jule-eventyr sammen.
Jeg NYDER det bare så meget - så tak.
Tusind tak det er dejligt at læse. Den er sjov at skrive sammen:-)