Tak til Brita

[I]Kære Brita

Mange tak fordi du endelig solgte min mor en nullerput jeg rigtigt kan være i. [/I]

Hilsen og potedask fra Devi, dronningen af Casa Johansson

…ja, jeg ved godt du sagde den var i Juniorstørrelse - hvilket den også er - men det har Devi altså ikke hørt og Junior tør simpelthen ikke prøveputte den af skræk for at få bank af furien :tihi:

Til gengæld er han stadig retmæssigt indehaver af nullerputten til højre på billedet her - lige over varmen fra computeren:

Som du kan se passede guldtæppet lige til det jeg havde tænkt så det var et godt køb :ok: Det er potetæppet for øvrigt også, det ligger på sofabordet og bliver brugt mange timer dagligt til afslapning, tv-kigning, leg og søvn.

Er der pels i bunden af den store nullerput??

Jep, langhåret hvid og sort pels.

Uha, det ser bare lækkert ud. Jeg er glad for at Skaldepanden ikke har set denne tråd endnu. Devi ser i hvert fald ud til at nyde sengen.
Hun ved garanteret at nullerputter i størrelse XL giver en slankere facon, når der tages billeder. :cool2:

Godt hun endelig fik en nullerput som hendes ego også kan skrue sig ned i :smiley:

Ih, sikke et fint skrivebord. Du har flere senge og tæpper end jeg endda har
Stoffet er meget langhåret “pels”…noget jeg har fået gratis af en låner på arbejde
Det glæder mig sengen faldt i damens smag

Det er godt at have noget at vokse i, Devi. :smiley:

Skønt at have plads at rode rundt på - også selvom man i virkeligheden KUN behøver et lille hjørne at gemme sig i :smiley:

Ahh det er da smart med pels til at ligge og varme sig i på de koldere dage/nætter :slight_smile: