Tak til verdens bedste veninder :)

jeg vil gerne sige tak til verdens 3 bedste veninder der i fredags holdt et bachelorparty for mig i anledning af mit bryllup

det var bare SÅ sjovt og jeg kan ikke huske hvornår jeg sidst har grinet og hygget så meget

i er bare verdens bedste veninder!!!

1000 -kramer til Dk Kefir Annette, Anika og Celina

kan slet ikke forestille mig min verden uden jer!!

[quote=Battlestar;107115]jeg vil gerne sige tak til verdens 3 bedste veninder der i fredags holdt et bachelorparty for mig i anledning af mit bryllup

det var bare SÅ sjovt og jeg kan ikke huske hvornår jeg sidst har grinet og hygget så meget

i er bare verdens bedste veninder!!!

1000 -kramer til Dk Kefir Annette, Anika og Celina

kan slet ikke forestille mig min verden uden jer!![/quote]

hedder det ikke bachelorette party?? :tihi:

Kan godt forstå, at du er glad for dine veninder - de er dælme også et par dejlige tøser :wehu::wehu:

-storrespekt …stor respekt for dine dejlige veninder.

Og skønt at du fik en uforglemmelig dag :slight_smile:

Det var da dejlig at de kunne være med til at gøre dagen uforglemmelig for dig - godt du har sådanne nogle søde veninder :thumbup:

Hvor hyggeligt og sød af dem… Hvad skete der på dagen? - hvis det er noget du vil ud med!

[QUOTE=Annette O;107119]hedder det ikke bachelorette party?? :tihi:

Kan godt forstå, at du er glad for dine veninder - de er dælme også et par dejlige tøser :wehu::wehu:[/QUOTE]

ja de er så :slight_smile: og jo det må vel egentlig være bachelorette :slight_smile:

[QUOTE=Charlotte Oeh.;107125]-storrespekt …stor respekt for dine dejlige veninder.

Og skønt at du fik en uforglemmelig dag :)[/QUOTE]

det gjorde jeg helt sikkert - de gjorde dagen helt perfekt :slight_smile:

jeg synes også jeg er meget heldig… venner er ikke lette at finde og jeg har 3 her - jeg føler mig meget heldig :slight_smile:

jamen de dukkede op kl middagsmad og Celina havde en PS3 med og singstar og så havde de ellers alverdens guf med og vi HYGGEDE med grin og katte og spil og sang og fjollerier…

det var bare så godt !!

Neej hvor hyggeligt. Det er bare skønt når man har nogle gode veninder -lovelove

Iih, hvor lyder det hyggeligt. -wehu -wehu

Årh tak putte! Håber også du havde det super hyggeligt. Jeg havde det sjovt. og det var rart vi alle tre endelig var samlet. Annette, du kan dælme heller ikke tillade dig at bo i jylland altså!!

Men gitze, vi vil jo gøre alt for din skyld!

Det lyder bare hyggeligt! Sådan en omgang “skønsang” er altid sjovt!!

Århh smukke :ups:
Jeg ved slet ikke hvade jeg skal sige… -love
Vi holder alle 3 bare så meget af dig og så så vi vores snit til at fjolle lidt med dig og have det lidt sjovt nu Annette var på Devils Island -høhø
Det var super hyggeligt og min stemme vendte først rigtig tilbage 2 dage efter :tihi: