Talentfuld tegner søges

Hej herinde
Det her er lidt et longshoot men jeg vil nu alligevel forsøge. Jeg søger en dygtig tegner som kan hjælpe mig med et projekt til en gave jeg skal bruge.

Hvis du tager udgangspunkt i et ulve hoved set forfra så har jeg den ide at dele ulvens hoved op så den ene halvdel forbliver ulv med alt sin pels, intense øjne og skarpe tænder der bliver vist. D
et skal du så kopiere over til den anden halvdel men hvor man kun ser skelettet af ulvens hoved - så når du er færdig så har du et ulve hoved men hvor man ser udenpå og indenunder. Den skal se lidt bisk/ Ondskabsfuld ud. Det skal IKKE være i farver.

Tegningen skal bruges til min døve fætters fødselsdag han er vild med ulve og den slags.

Håber der sidder nogen derude som kan hjælpe her.

@PjevseMalene kan måske? Eller @Lovehjerte’s datter? :smil: Ellers tror jeg ikke vi har så mange med de evner.

1 Synes om

Tak, Eva. :slight_smile:

Min 15-årlige datter kunne ganske sikkert, men lige i øjeblikket er hun både sommerferie- og efterskoleforberedelsesramt, så hun vil have svært ved at finde tiden.

1 Synes om

Jeg kender nogle stykker og giver dem da lige ét hint til tråden. :muscle:t3::grin: De er ikke medlem her så jeg smider evt link/mail ect hvis nogle kan.

@Kinder
Jeg sender PB på dem jeg kender som pt. Har sagt god for opgaven men kun kan kontaktes pr. mail og så må du lige selv tage kontakt så i kan aftale hvordan og hvorledes. Også hvad de tager for arbejdet ect.

Håber det lykkes at få lavet den unikke gave :heart:

Janni er også en fantastisk tegner, hende kender jeg og kan også anbefales.

  • Det er bare at kontakte hende over FB