Tandarrangement i

…Jyrak Studiekreds Herning på mandag
Det handler om tænder og det ER jo absolut et relevant emne, så KOM og bliv klogere. Info kan ses på jyraks hjemmeside under studiekredse

Desuden kan man købe hittekatte-ting…til billige penge og endda spare portoen

Jeg har også kyller med

Jeg er nødt til at spørge dumt: Hvor inde på Jyraks website står det? Jeg kan godt finde en lille notits om studiekredsene, men hvor er deres program?

Med mindre der findes noget mere på Jyraks site, som jeg ikke kan finde, så tror jeg, du lover mere, end Jyrak - eller Herning Studiekreds - kan holde :slight_smile:

http://www.jyrak.dk/index.php?SectionID=44&WebsiteID=1&LanguageID=1

Jeg ville gerne lægge det ind i vores kalender her på KG, men det kræver en lille smule mere info.

Det er dyrlæge Jesper Ørum (mener det er Herning dyrehospital) der kommer og fortæller om tænder, tandsygdomme.
Det hele foregår mellem 19 og 21 og adressen kan ses på Jyraks hjemmeside
Jeg mener bestemt jeg har hørt et foredrag fra Jesper Ørums mund en gang før og det var yderst informativt

[QUOTE=kamikaze;1065463]Det er dyrlæge Jesper Ørum (mener det er Herning dyrehospital) der kommer og fortæller om tænder, tandsygdomme.
Det hele foregår mellem 19 og 21 og adressen kan ses på Jyraks hjemmeside
Jeg mener bestemt jeg har hørt et foredrag fra Jesper Ørums mund en gang før og det var yderst informativt[/QUOTE]

Jeg fandt noget om det inde på Kattekreds Hernings Facebook-side. Han hedder Jesper Ørom og er fra Herning Dyrehospital, så vidt jeg kunne finde ud af :slight_smile: