Tanker april 2021

Det gør jeg også, men handler stadig på den dansk, men kun fordi jeg ikke kan få foderet på den tyske.

Jeg bruger google translate, og kan den ikke oversætte korrekt, ja så kigger jeg lige på den danske side.

1 Synes om

Føler lige jeg blev 10 kilo letter, troede virkelig jeg havde lavet noget galt, det dur jeg bare ikke til og få at vide uden grunden er med :panik: jeg sådan opførte jeg mig virkelig, og ja jeg ved det er mig den er galt med. Tak for hurtig svar @DorteH :blush: og ja skal nok svare på din ? Har lige nogle overvejelser inden jeg svare

Med venlig hilsen beimis ejer

3 Synes om

Ja, forumet har det med at blande sig. Tror også at læsehesten PiaH jævnligt har fået en melding om at “lade andre komme til” i læsetråden.
Jeg synes personligt bare at det er skønt med al den aktivitet på forum :grinning:

6 Synes om

Jeg gør

1 Synes om

Det gør jeg også - det afhænger nok af hvor store partier man tager hjem ad gangen, men da jeg prøvede at sammenlige priser, gik det stort set lige op når portoen kom oven i.
Har dog ind imellem brugt den tyske, hvis det jeg skulle bruge ikke var på den danske - og så er det jo så smart, at rabataftalen følger med… :+1:

3 Synes om

Ingen højere…? :smirk: :sunglasses:

Sidste chance for bidrag :smiley_cat:

Jeg gør hvis det fx kun er en kattelem, men køber jeg vådmad så er det tysk. 10 procent opdrætter rabat, så som regel går det hurtigt lige om med porto og så har jeg sparet pris differencen.

Skulle jeg ikke have vådt og tørt til 4 katte, så kunne det ikke betale sig

2 Synes om

Jeg bruger udelukkende den tyske, jeg bestiller aldrig under 40 kg tørt og 20 kg vådt … jeg får også 10% opdrætter rabat og det er endnu aldrig sket, at den danske har været billigere end den tyske, den engelske har været det et par gange men det er ved at være længe siden.

Og jeg fatter hat af tysk men det er heller ikke nødvendig når jeg ved, hvad jeg skal have :slight_smile:

3 Synes om

Arh vi kan da sagtens snakke tysk sammen :sunglasses:

Saladenfaden :rofl:

1 Synes om

Jeg bruger også altid den tyske, det kan simpelthen ikke betale sig andet (grus køber jeg hos Agrosam nu om dage, efter zooplus lavede fragten om), og så tilpasser jeg selvfølgelig vægten. Sidst købte jeg for 92,4 kg ud af 93 mulige kg :hoho: Jeg er ret glad for den nye funktion hvor man kan se antal kg, det gør det til et noget nemmere tilpasninsarbejde ift tidligere med at ramme max kg per kasse :smil:

1 Synes om

Det er ikke verdens letteste opgave at hejse flag i tæt på kuling :flushed:

6 Synes om

Det er bare med at holde fast så du og flag ikke blæser væk! Og tillykke! :slight_smile:

3 Synes om

Hej! Jeg ved ikke om nogle af jer kender Marie kat på fb, men hun skriver de fineste digte :joy:

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=946972526041467&id=138699263535468&sfnsn=mo

2 Synes om

Jo tak :slightly_smiling_face: Det er sådan lidt ambivalent at flage på hel idag, men Malte har fødselsdag så det hjælper ikke noget :slightly_smiling_face:

6 Synes om

Jeg handler også på den danske zooplus

1 Synes om

Spotty har forårskuller og er gået i løbetid … endnu en gang :rolleyes2:
Han overfaldt LouLou, så jeg skældte ud og beordrede ham ud i haven
Nu går han rundt der ude og beklager sig til alle der kan høre ham … hvilket er sådan ca. alle i Spjellerup og opland :surrender:

9 Synes om

Nå, så gik den ikke længere…
Jeg har synes at nogle dage har det virket som om at mine linser slet ikke passede, når jeg så skiftede så var der ikke noget.

Tog til optiker - han startede med at lægge svesken på disken og konstatere at mine øjne er så gamle at kontaktlinserne ikke er nok, de skal have krykker i form af læsebriller ved siden af…
Han anbefalede mig at købe et par i et supermarked til en start, så jeg købte et par til 70 kr i Kvickly.
Jeg kan sagtens se fidusen iu at tage læsebrilelr på - det er bare som om der er en film på dem som jeg ikke kan vaske væk, og så er det træls at bruge dem.

Overvejer at gå til optikeren og købe et par til 195 med glas i stedet, og så spare antirefleksbehandlingen væk.

Nå ja, er langsynet i forvejen så har i mange år oplevet det med armlængden når jeg ikke har haft linser i.
Men nu er det linser og briller i håret…

Nå ja - godt at jeg fik købt en Nespresso maskine forleden, så kan jeg drukne sorgerne i dyr kaffe.

9 Synes om

For fjerde gang på halvanden måned har jeg fået en anæstesidum kat hjem. Nu er det heldigvis overstået for denne gang. De og deres tænder er nogle dyre bekendtskaber :s:

7 Synes om

På trods af hold i nakke, der går helt ned i skulderbladet, så venstre arm er svær at bruge, har jeg da fået lavet lidt oprydning i hobbyrummet, så nu er der en kasse med broderigarn, stof og mønstre der skal videre, samt en ringbind med papirklip skabeloner og tegninger vi har brugt til vinduesmaling.

2 Synes om