Tanker april 2021

I efteråret gik Knerk i gang med at rydde op i den ene skov, desværre var der sygdom i nogle af træerne, så vi blev rådet til at fælde skoven helt, så træet kunne udnyttes.
Da stammerne er pænt lige ligger de nu i 4 m længde og en del skal derfor skæres op i tømmer til have og legeplads projekter.

I stedet for at skære resten op i brænde har jeg smidt dem til salg på facebook, tænkte om nogen kunne bruges resten til legepladser eller katte gårde.

På markedsplads annoncen fik jeg dog ikke præciseret at det kun var noget af det der var til salg.
UPS nu er der to der har henvendt sig for at købe det hele

5 Synes om

:wink: Ja igår var jeg som sagt grædefærdig, i dag grine ikke helt af det endnu, men kan godt forstå andre kan trække på smilebåndet af det, og kommet der til nu, lyseblå ikke den værest farve, andre der ville være meget være, samt heldigvis når det skulle være det er det meste slidt vasketøj på nær en ting det gik ud over.

Med venlig hilsen beimis ejer

3 Synes om

Minder mig om mig et par måneder siden.
Jeg ville vaske en af den slag puder hvor fyldet er meget små flamingokugler. Og den gik selvfølgelig i stykker under vasken :frowning:

Hold nu op det var svært at få ud af maskinen.

3 Synes om

Som det velopdragne menneske jeg er startede jeg dagen med at åbne døren til haven så kattene kunne komme ud og strække ben efter en god nats søvn.

De gok lige hen til døren - kiggede ud - og vendte om og gik indenfor i protest.

Det der hvide snask skulle de i hvert tilfælde ikke ud i…

Utaknemmelige dyr :smile_cat:

5 Synes om

Sælg, for hulen. Skal I ikke flytte engang i en ikke alt for fjern fremtid? Få solgt ud mens chancen er der… siger hende, der stadig kan huske sidste flytning :wink:
VH
Susanne

5 Synes om

"Dejligt " (misforstår det ikke)det ikke kun er mig der der kan få lavet de nummer, men helt ærligt det der må være være end mit I går , var det mig i går, ville jeg have stor tudet

Med venlig hilsen beimis ejer

3 Synes om

Sidst jeg havde tøj, der blev misfarvet i vask anbefalede min chef mig, at jeg prøvede at vaske tøjet en gang til også selvom det var tørt, omend hun mente der var bedst chance for at det lykkedes at få farven ud mens det stadig var vådt fra første vask. Det virkede ikke på min hæklede bomulds bluse, der havde lagt en måneds tid førend jeg registrerede misfarvningen, men jeg tænker virkelig blusens opbygning spiller ind også :slight_smile:

Vi producerer blandt andet vaskemiddel på min arbejdsplads, så vi får indimellem spørgsmål ind om misfarvninger etc. :slight_smile:

4 Synes om

Men indrømmet jeg er pludselig endnu mere taknemmelig for, at Jeppe kun har et sted, der kan bruges til at ligge legetøj, han gerne vil flytte på :tihi: Man ryster bare lidt på hovedet og finder det, når dynen begynder at rasle fordi der ligger mindst en bold et eller andet sted på den :tihi:

4 Synes om

Vi sælger alt det vi kan, men en del af det sender vi selv på savværk, til bede og indhegning på vores nye adresse, samt vores børn vil gerne have til legeplads.

Det vi ikke selv skal bruger, har han pt savet i brænde, som vi også sælger. Men tænkte bare det kunne være, der var kattefolk der var int i lange stammer til kattene eller tykke skiver. så de skulle have muligheden tilbudt

5 Synes om

Har I fundet noget nyt…? :huh:

Nej, vi har kun kigget, for at få en fornemmelse af hvad der er på markedet og priserne.
vi vil ikke køber før jeg er færdig med afklaring i systemet. både fordi det er uoverskueligt og resurserne er ikke til at flytte, når jeg også skal være i jobafklaring. samt vi nok flytter til nabokommunen, så vil ikke til at starte forfra i systemet.

2 Synes om

:smiling_face_with_three_hearts:

Håber på et par unger i år, sidste år havde jeg 5 fine æg, men alle 5 var golde
I år er det den træfsikre han der har parret alle 3 hunner — det er min store hun, Polka, der har lagt de 3 æg

11 Synes om

Jeg har fundet min ældgamle tråd om mine skildpadder, så jeg fortsætter dér
Så er det nemt at vælge til og fra
:wink:

9 Synes om

naah…ikk på loftet…og heller ikke første oplag…og standen er vel heller ikk den bedste…men en sjat er den da nok værd

2 Synes om

Jeg har lige siddet og læst samme artikel, og tænkt… Den havde jeg da som barn… Men om det var første tryk eller ej, det ved jeg ikke. Og desværre mistede jeg alle vores tegneserier, serieblade, jumbobøger m.m. i en flytning da jeg var barn. :sur:

1 Synes om

Stået op kl. 5 som sædvanligt for at trille på arbejde. Claus er på en ekstra nattevagt. Vi byttede bil, fordi min holdt yderst. Fik skiftet p-tilladelse i ruden. Men vi fik IKKE mit nøglekort til banken flyttet, så det ligger i min bil i Vejle lige nu :flojte: - og jeg kan så trisse rundt og vente til han kommer hjem kl. 7,30 med mit nøglekort, og SÅ får nogen travlt med at komme på lyn-runde på morgenjob! Suk… det skulle jeg have checket noget før, så kunne jeg have sovet endnu…
VH
Susanne - not a morning person…! :godnat:

5 Synes om

Ca ligeså træls som når man som vikar efter en lang vagt i Skagen, halvvejs hjemme, opdager vagttelefonen ligger i lommen :roll_eyes:

3 Synes om

Og når man ankommer til hjemmet i Nr. Broby i lånebilen og opdager, at husnøglen sidder sammen med bilnøglen, som man har afleveret på værkstedet 25 kilometer væk i Odense. Og at der ikke er så lang tid til lukketid …

4 Synes om

Nå beimis humør er bedre i dag, det sne der kom i går, var så absolut min skyld og kun min. Nøj hvor var beimis fornærmet og brokkede sig, selv efter havde fået sig lagt på gulvvarme og op af varme rør, hver gang jeg kom fik jeg skæld ud :laughing:

Med venlig hilsen beimis ejer

4 Synes om

Du må hente NemID appen, det er så dejligt nemt at bruge
Så behøver du aldrig mere dit nøglekort
:slightly_smiling_face: