Tanker i april

Gitte skal i hvert fald nok passe rigtig godt på hende :kram:

Ja det er jeg ikke et sekund i tvivl om…

Natarbejde i denne uge her…Jeg HADER det…

1 Synes om

Så fik Brittas hittemisser lige en sækfuld dåsemad som mine forkælelsesbamser nægter at spise.

9 Synes om

Du ved godt vi er i April ik?? :stuck_out_tongue_winking_eye: Men skønt hitte misserne får glæde af det.

Tydeligvis ikke :stuck_out_tongue_winking_eye::joy:

1 Synes om

Så er indlægget her flyttet, efter Birgits anmodning, i tilfælde af at nogen undrer sig over hvad Tanja dog mener :slight_smile:

1 Synes om

Uh, det er ellers de gode sager, hvis du spørger mine. :sweat_smile: Men helst med sauce, masser af sauce! :smiley:
Jeg har lige fået 24 stk hjem, til at blande op i det bugnende lager af hvad jeg synes er “godt” vådfoder. Men sådan noget hvor man faktisk kan se at det er rigtig kød/indmad, det er altså ikke lige så godt som Bozita, mener kattene. :joy: Så nu bliver det bare blandet, så de kan få spist lageret op. :grinning:

1 Synes om

Ja de spiser sovsen, på ca halvdelen af varianterne, men det kan de godt glemme!! Så nu fik hittemisserne det hele.

Jeg købte 96 dåser i et eller andet pang tilbud på zooplus for over er år siden . De har ikke engang spist halvdelen, så nu opgiver jeg inden de bliver for gamle.

Jeg havde købt et par dåser og det var seriøst verdens bedste mad, det holdte ca 5 dåser ind i kæmpe lagret…

Haha, hele det indlæg er meget typisk kat! Kun at spise sovsen, og at vende på en tallerken om hvad der kan spises eller ej. :sweat_smile:

Så har jeg simpelthen bestilt et lavendelfarvet sturdi habitat. :guitar:

8 Synes om

vores er vilde med det,og det er genial, til at blande i tørfoder, når killingerne mener deres mad ikke må knase :grin:

1 Synes om

Vores elskede også de første 4 gange, de fik Bozita… Kan ikke huske, hvad vi endte med at gøre ved lageret, vi havde købt derefter :woman_facepalming:

1 Synes om

:see_no_evil: Jeg havde glemt hvor meget man kan nå, med ét barn! :joy: Mens far og M, er i legestue. Har lillesøster sovet - så jeg har fået: Børstet, klippet filter, badet/vasket, tørret. Hele 3 katte. :muscle:t3::smile: Og nu er hun vågen, så må de to sidste klares imorgen. :clap:t3: Startede ellers dagen ud med hovedpine, og måtte hoppe legestuen over. Men efter lidt hvile havde jeg det bedre og tænkte jeg kunne gøre kattene forårs klar. :joy::woman_shrugging:t3:

11 Synes om

Ingen bedring med Xion. Han hverken spiser eller drikker og har trukket sig helt. :pensive:
Dyrlæge igen lige om lidt.

:kram:
Øv

2 Synes om

:kryds: for Xion.

2 Synes om

:kram:

1 Synes om

:kram: til dig og :kryds: for Xion :hjerte:

1 Synes om

Kattene bliver ved med at kredse om det sted, hvor jeg smed det nye tørfoder på gulvet i går … fjollede katte, jeg har jo blandet en god sjat i jeres foderspand :dokdok:

3 Synes om