Tanker i Februar 2018

Byens bedste pusher?? :grin:

1 Synes om

Sådan @Tante_Tut! Nogle gange har sådan nogle typer godt af, at der bliver sagt “bøh” til dem :klappe2:

2 Synes om

:grin: :grin: :grin:

Haha…han blev helt mundlam.

Og mine ben rystede hele vejen hjem

:grin: :grin: :grin:

4 Synes om

killing…
:joy::hoho:

2 Synes om

Har lagt godt 500kr hos Zooplus i dag - og valgte bare den danske, orkede ikke at skulle til at tjekke priser på den tyske, da der var rigtig mange ting.
Nu er der bestilt vådmad til 3½ måned - en portion om dagen til deling til misserne - lidt tørfoder til at blande i alt det slankefoder jeg har efter Buster, og så nogle godbidder for mine bonuspoint.
Håber Stine bliver glad - har købt Sheba, hvilket hun elsker ifg tidligere ejer.

2 Synes om

I disse kolde dage er kogende vand på dåsemad blandet godt sammen til slam og kølet af til kattetemperatur et totalt hit :slight_smile:

Der ryger så meget mere ned hvis det er lunt og slam agtigt. Tror jeg køber en stavblender i morgen, så det hele bliver til slam, ser mega gustent ud i mine øjne, men pelsbørnene elsker det. Så må det jo være sådan :slight_smile:

1 Synes om

Uh, The Americans sæson 5 er kommet på Netflix! Vi ses om et par uger, verden, nu skal der binges! :wehu:

2 Synes om

:grin: :grin:

JA!!!

Jeg er en kylling

:grin: :grin:

:blush:

Jeg varmer også killingernes vådfoder, for poserne med deres mad står i køkkenet og der er koldt.

Uh men nu er jeg bange :uha: Nogle gange kunne det altså være godt med en til at holde mig i hånden, når jeg ser sådan noget!

1 Synes om

Kan du ikke låne en pote?

2 Synes om