Tanker i Februar 2018

Sne og mere sne - gå nu væk…

Jeg vil gerne have det! :snowman:

Hvert eneste fnug :snowflake:

5 Synes om

Du kommer bare og afhenter :tihi:

1 Synes om

Osse mig - send det til Bjæverskov :+1:

2 Synes om

Her regnede det hele aftenen og nu er alt klamt og tåget. Jeg aftager gerne 5 cm fin hvid sne :grinning:

3 Synes om

3-4 + grader, regn/slud, dejlig mildt…endnu da

Uanset hvor meget jeg prøver, kan jeg åbenbart ikke få Zooplus til at levere dårlig service :hoho:

Jeg fik svar på min klage over, at der er det forkerte indhold i kasserne med Catessy. Så nu har de krediteret halvdelen af bakkerne = det antal, der burde have indeholdt noget andet. Og så opfordrer de mig til at give den halvdel til velgørenhed - de vil ikke have det tilbage.

Så det vil jeg gøre. Og så vil jeg tage et billede af det og sende til Zooplus, tror jeg :slight_smile:

9 Synes om

Okay, det er faktisk lidt i orden, synes jeg :wink:
Selv har jeg ikke haft problemet med Zooplus. Får altid leveret på mit arbejde så om det kommer med den ene eller den anden er lidt ligegyldigt.

3 Synes om

Husk at stemme:

3 Synes om

:blush:
Ih hvor jeg glææææder mig…har lige hentet Hulebjørnens klan som lydbog…det er mange-mange år siden, jeg har læst om Ayla :blush:
Så nu vil jeg høre hele serien…der er endda kommet en ny, jeg aldrig har læst//hørt…

1 Synes om

@Tante_Tut, ja hun er blevet færdig med sit værk nu og alle 6 bøger er skrevet. Det er en fantastisk bog-serie. Ikke rocket-science på nogen måde, men jeg elsker dem. De første 3 har jeg læst VIRKELIG mange gange :blush:

1 Synes om

Var der nogen, der var forbi fuglebjerg til killingenus? :smile:
Vi skal ikke have killing, men jeg er simpelthen så forelsket i ham her. Kan slet ikke glemme ham. Jeg håber, at han kommer ud til en skøn familie :heart:
Nu med link.https://www.dyrenesbeskyttelse.dk/adopter/kat/fuglebjerg-internat/18dk-5-0013

1 Synes om

Det er weekend! Tiltrængt og værdsat. I morgen skal vi ud at shoppe udklædning til fastelavn. Bagefter skal drengene rydde op i lego samlingen og jeg skal browse misser og spille på switchen. Overvejer at købe Zelda…

:blush:
Jeg har også læst dem MANGE gange, det er gode bøger.
Nu har jeg læst//lyttet psykologiske thrillere nok – nu trænger jeg til noget andet :blush:
Er lige blevet færdig med Nick Carter “Ondskab” – den var gonnok grum!!

Fødder høster ikke mange ‘‘likes’’ på Instagram :hoho:
Det er også helt i orden, bare lidt sjovt, hvordan nogen billeder (som regel af kattene) høster mange ‘‘likes’’ og andre forbigåes i stillhed :tihi:
Da jeg oprettede mig på Instagram, var der kun én af mine søstre, der var der i forvejen … nu er vi der alle 8 søstre, men der mangler mine 2 brødre … dem kommer vi nok til at mangle længe endnu, for de er heller ikke på Facebook og meget lidt for ‘‘sådan noget pjat’’ :cool:
Men nu kan jeg nemt komme i kontakt med en stor del af familien … det er faktisk rart :smil:

4 Synes om

Så nu har de et like mere :joy:

3 Synes om

Hahaha

Rune har nu to gange fundet suspekte tisklumper… Aflange som om nogen træner strint :sweat:

Jeg fik taget mod og spurgt om lov til en med striber her :smile:
Jow, selvfølgelig må du da få det…eller…hvis vi nu kunne finde en der var Lou Lou farvet…var svaret :heart:
Der var kun en Lou Lou…men en ORI i Lou Lou farver…det ville jeg så gerne…og så en med striber også :grin:
Ej…man skal ikke tage hele hånden når man får lillefingeren…
Bare en lille mis til og jeg plager aldrig mere…tror jeg…

9 Synes om

You go girl :rock:
#rigtigekatteerstribede

2 Synes om