Tanker i januar 2018

00

Ja, du læser rigtig. Næsten syv timer, og tæt på to millioner scannede filer! :open_mouth:
Håber da den når at blive færdig inden sengetid…

Er der mon fedt nok i dette foder? :tihi:

Altså nu gider jeg seriøst ikke mere. Er der ikke nogen der vil overtage mit uheld ?

Siden midten af november har jeg haft:
Et punkteret baghjul på min scooter
En forstrakt lår muskel
Knækket spidsen af en tand med fyldning = ny fyldning
Min computer skræm gav op
Smadrede min fod (brækket lilletå)
Hund med øjebetændelse/irreterede øjne = dyrlæge
og så i dag nægtede min scooter at køre videre da jeg ville hjem med mine indkøb og jeg måtte have Falck til at køre mig og scooter den 1½ km hjem…

Just … AARRRGGGHH.
Jeg var ude og køre i regnen for et par dage siden og det har frosset siden, så har en mistanke om scooteren ikke har kunne tørre ude i skuret. Jeg krydser fingre for at den “bare” skal have noget varme og at den så vil køre igen når den er blevet ordenlig tør…

Men altså, nu må det godt stoppe.
(Beklager for det sure opstød)

:troste:

1 Synes om

14 posts were split to a new topic: Havens fugle

Hvorfor tænker jeg på @Lykke når man på en tur kommer forbi en postkasse med star Wars navn og tilhørende figure, så hunden er en gående firkantet dims…

https://www.byzia.dk/product-page/kopi-af-familie-2

Her er vist et link til en der sælger dem

4 Synes om

Når man er ved at google nettet tyndt - Det er ikke alle som ved at man skal forholde sig kildekritisk, det kan jeg da se på nogle opslag. :dokdok:

Lidt hårdt ramt af natarbejde. Burde have været til pensionsmøde kl. 14, men vågnede for en gangs skyld først kl. 15,00! “Morgenmad” 2 i hast nedkastede halvtørre flødeboller fra Spangsberg og en dåse Coke Light… jow jow, det skal nok blive en produktiv dag…!! Godt der kun er en nattevagt tilbage i denne runde. Så overtager “the show craze” - torsdag begynder vi at pakke bil, og fredag går det løs nordenfjords. Hvilket jeg som altid glæder mig til, for vi har sådan et sejt hold til at lave kratteudstilling :slight_smile:

6 Synes om

Er der nogen, der kan undvære 3,5 mio kr? Min drømmebolig er til salg, men jeg har desværre ikke fået sparet hele beløbet op endnu, og det vil være så ærgerligt at miste den, bare fordi jeg mangler lidt småører :innocent::joy::heart_eyes:

1 Synes om

Det må være en at-at :slight_smile:

Men jeg forstår altså ikke hvad du mener :ups:

Der er da ikke ret meget Star Wars over Louis Skywalker, Chewmuffa, Rhys2-D2, Darth James og Han Otto (Hugo har ikke fået en karakter for vi kan ikke blive enige).

3 Synes om

:ahhhhhhh:
hvaffer sliber jeg oss mine knive så fordømt skarpe…
AV dk

Åh Jim, du kunne såmænd komme til skade med en sløv kniv - du er jo altid uheldig :confounded:

1 Synes om

Princess Hugo! :rock:

Jeg tilstår jeg var cm fra at tage et billed af den postkasse og se om jeg kunne figure der passede til hver af dine katte…

Den kunne simpelhen passe så godt til jer… om ikke andet så burde den kunne blive lavet så man kunne lave en fan postkasse til jeres bur med deres personlige Star Wars figur repræsenteret på så man ved hvem man forkæler med diverse sjove ting og breve

Jeg er fornærmet på Hugos vegne!

Foreslog JarJar Hugo, men Rune nægter…

Jeg tror næsten ikke jeg orker slæbe mere udstyr med til det SW tema :tihi:

Kan ikke forstå Rune ikke er med på JarJar :laughing:

Hvad har du ellers Rune for :tihi:

1 Synes om

Føj!

Klorhexidinmundskyl er IKKE et hit :face_vomiting:

:huh: Mon Tonto kan lide Hello Kitty tema i buret. :dokdok: Har glemt at vi kun har haft piger med så alt er lyserødt med undtagelse af burgardinet (har godt nok også lyserøde men bliver vist lidt for meget) hehe. Paniiiik, må heller få kigget i de mange kasser på kontoret om jeg kan finde dem til vores killignekøber, der er vist en blå kurv. Som så skal matche til lyserød kattebakke. :laughing:

1 Synes om

Jeg har et blåt og hvidt gardin du kan låne om det er :slight_smile:

1 Synes om