Tanker i juni 2021

Så ved vi hvem vi skal skyde skylden på hvis det kokser :slem:

3 Synes om

Som i Nordsjælland (prøvede at google om der var mere end en Ølstykke)? Det er jo næsten lige ved siden af mig. :slight_smile:

3 Synes om

Yep - der er planlagt Darak udstilling første weekend i august :slight_smile:

6 Synes om

Tror at der bliver kaos med tilmeldinger, for DARAK har lige fået nyt udstillingsstederne hvor man først skal oprettes. Så når folk skal det og så skal man ind og tilmelde bagefter og det er første udstilling i næsten et år, så folk er desperate…

Åh gud, ja det kan jeg forestille mig :frowning: Jeg regner (heldigvis) kun med at komme forbi og kigge én af dagene.

Vi kommer og udstiller. Jeg har lige booket lejlighed via Air Bnb til os :wink::wink:

Super! Det bliver hyggeligt at se jer igen :smiley:

1 Synes om

I lige måde :smiley:

Syntes jeg plejer at kunne indlejre et fb link her i forum, men den viser kun link ikke preview.
Er noget lavet om eller gør jeg det ikke rigtigt?

2 Synes om

Hvor er det dejligt og høre du ikke fanger noget. :smil:

Noget skidt med kloak :slightly_frowning_face: håber virkelig den bare er godt og grundigt alm stoppet( selv om det ikke er sjov)

Med venlig hilsen beimis ejer

Åha, jeg er så dårlig til den her varme, især om natten :confused:

Har nu i en uge været vågen mange gange om natten, fordi jeg ligger badet i sved. Der skal bare ikke ret meget træk til før jeg bliver syg, så har ikke turde sætte vinduet på klem. Det bliver vi nødt til i nu, og jeg frygter at være syg i morgen tidlig :frowning:

2 Synes om

Jeg tror ikke, vi nogensinde har kunnet indlejre fra FB.

Ja, der er stadig ikke noget i fælderne, og i går eftermiddags kom kloakmanden også og afblokerede mit afløb, uden at der kom nogen rotter ud af det. Han anede så til gengæld ikke noget om rotterne på forhånd. Han var ikke blevet bedt om andet end at ordne afløbet :argh:

Jeg må have min nabo til at kontakte ejendomsmesteren, så det ikke ender med, han ser sig sur på mig. Det er alligevel inde hos hende, der er noget, der skal tjekkes ekstra.

2 Synes om

Han burde nu ikke ser sig sur på dig, en rotte problem vil jeg mene er i alles interesse bliver løst så hurtigt som muligt. Men igen dejligt der ikke var noget hos dig.

Med venlig hilsen beimis ejer

1 Synes om

@Pia-B Hvad skal vi (nationalparken er naturligvis på listen :wink:) se og, hvor er værd at spise aftensmad? :slightly_smiling_face:
Vi skal på ophold, og skal kun spise på hotellet den ene aften, men ingen af os kender området :slightly_smiling_face:

Jeg kan anbefale vildtsovs hos Pia :hoho:

3 Synes om

Hvad vil i gerne se og hvor langt fra stedet er max km

Med venlig hilsen beimis ejer

Vi har en tre timer at gøre godt med x 2 og så en middag (som Pia ikke skal tænke på, på en arbejdsdag :smile:)
Hvad vil vi se… noget udenfor :wink: Det er lidt svævende, for vi kender ikke området ret godt :slightly_smiling_face:

1 Synes om

Jeg er endt med at være syg i dag, men ikke med forkølelse… Åbenbart har jeg lavet et vrid eller noget mens jeg sov, så bækkenet er tosset :person_facepalming:

:kram: