Tanker i juni 2021

Det er dælme farligt det der liv uden for mine fire vægge. I dag mødtes jeg med den nye støttekontaktperson som jeg har fået, fordi vejret var godt nok til at sidde ude, kunne vi ses. Det var lunt men overskyet da jeg gik ud, fint vejr efter min smag, så kom støttekontaktperson, så forsvandt skyerne, men jeg tænkte, de kommer nok tilbage lige om lidt. Så snakkede vi, og havde det hyggeligt, og pludselig var vores to timer gået. Og nu er jeg rød og huden småbrænder… :rolleyes2: Måske lære jeg det en dag, men det er meget sjældent at jeg opholder mig direkte i solen uden tøj på, så normalt sker der ikke noget, og normalt sidder jeg også gerne i skyggen.

Min arm, lige der hvor blusen gik til.

8 Synes om

Av, det er ubehageligt, det snyder også ofte mig og jeg bliver lige så rød.
:kram: håber det hurtig bliver bedre.

1 Synes om

Selv om det er farligt uden for, fornemmer jeg du har haft en god oplevelse, og når tiden løber sådan må det være en en god støtte kontakt person du har fået, hvis jeg har læse dig rigtig lyder det godt for dig :slightly_smiling_face:

Med venlig hilsen beimis ejer

4 Synes om

Ja der er jo ikke andet at gøre end at vente på det går over igen. Og det kunne da være langt værre, trods alt var det kun to timer, i Danmark. :grin: De lover 23 grader næste tirsdag, men der burde det vel være så frisk i min erindring så jeg kan huske at sikre mig. :tihi:

3 Synes om

Ja heldigvis lader det til at jeg har fået en støttekontaktperson som jeg godt kunne gå hen og blive glad for. Eneste minus ved det, er at jeg har skiftet så mange gange, så hver gang jeg får nu nu, som jeg kan lide, tænker jeg “gad vide hvor længe jeg får lov til at beholde hende” Træls. Men ja, jeg havde et par hyggelige timer. :slight_smile:

6 Synes om

Prinsesse Puttemus bliver 2 år lige om lidt, så vi var ude at få taget billeder af hende. Utroligt så uskyldig og engleagtig hun kan se ud på billeder :hoho: :smiling_face_with_three_hearts:

7 Synes om

Sådan nogle billeder har jeg også af dig … :slem:

8 Synes om

Ja tak, Viaplay har fået samtlige sæsoner af CSI :smiley: Så ved jeg, hvad der skal ses mens der hækles de næste mange mange dage :tihi:

1 Synes om

Der er jo CSI og så to spinoffs - Alle afsnit i alle tre serier, så er der plads til meget hæklen :slight_smile:

2 Synes om

Det er ikke så længe siden jeg tog CSI Miami og New York på Discovery+, men jeg mangler at se de sidste 4-5 sæsoner af den oprindelige CSI så der er noget nyt :smiley: Jeg må nok indrømme at DVDerne kun er gode til, hvis der er specifikke afsnit jeg vil gense, det med at skifte dvd det bliver ikke til hele sæsoner :ups:

3 Synes om

Jeg ER en engel :innocent:

2 Synes om

Jeg har købt et Apple smart watch hvor man blandt andet kan besvare sine opkald på.

Kæresten har lige ringet til mig og jeg tog opkaldet på mit ur. Vi slutter altid vores opkald af med at sige møs møs og lave kysse lyde. Det har Emma selvfølgelig taget til sig, så nu sidder og laver kysselyde ned i mit ur fordi hun tror far er i den anden ende :joy:. Elsker den skøre unge :smiling_face_with_three_hearts:

12 Synes om

Tak for afklaring - var sgu’ I tvivl om det var Emma eller en kat, der er Puttemus… :wink::innocent::smirk_cat:

2 Synes om

Altså … min Prinsesse Puttemus (den oprindelige!) er Bambina - Andreas puttemus hedder Emma :gruble:

2 Synes om

Fremover skal jeg måske tiltale Emma menneske prinsesse Puttemus :thinking::joy:

4 Synes om

Så er det da ikke så underligt, man har svært ved at gennemskue plottet…:thinking::sunglasses:

3 Synes om

Og det behøver I så ikke gøre igen lige med det samme, misser :argh:

Der var en lille morgengave til mig igen i dag. Denne gang var det dog EN ROTTE! Og den var IKKE DØD! :yikes: :yikes:

Den var halvdød og lå bare i et hjørne og bevægede sig en lille smule. Jeg synes, rotter er afskyelige, men selv en rotte, der så tydeligt lider, kan jeg ikke have. Men hvordan tager man livet af sådan en? Jeg endte med at finde en tyk bog og så hamre løs på den, indtil den ikke bevægede sig mere, men fuck, hvor var det ikke rart :ked:

Gode råd til en bedre aflivningsmetode modtages gerne :s:

3 Synes om

En spade og så skille hovedet fra kroppen

8 Synes om

Nu er det anmeldt til kommunen. Den må jo have været i baghaven, da de nappede den. For jeg magter ikke tanken om, at den kunne have været inde i huset :yikes:

Men nu må jeg ikke længere fodre fugle :ked: De må man ikke, når der er mistanke om rotter. Hvilket jo nok er fair nok.

4 Synes om

Og kan man ikke det - så er et hårdt slag på hovedet med skovlens rundede bagkant som regel nok. Det kan gøres lidt mer på afstand, hvis man slet ikke kan med dyret.
En såret rotte KAN også godt finde på at angribe, så man ikke kan komme tæt nok på, til at sætte kanten af spaden på halsen af den.
Så kan en skovl godt gøre tricket uden man kommer så nær, at den ænser en.
Det har jeg måtte ty til et par gange, da jeg boede inde i Aalborg vestby.

8 Synes om