Tanker i Maj

Skygge er der masser af i den ene side af haven :wink:
Og laver et par hylder hvor de kan ligge i skygge også.
Ved fra før renoveringen at skyggen var godt, så den er der stadig fokus på :wink:

Jeg har absolut ikke grønne fingre, det er også derfor jeg foretrækker krukker, så jeg ikke skal grave i jorden.
Og så min fysik, som ikke tillader det hårde arbejde med at grave jord, og skal ned og luge etc.

Men tusind tak for alle jeres fine forslag - rabarber kunne være en ting, elsker rabarber…

Der findes jo sikkert forskellige slags rabarber, men den, jeg har, skal overhovedet ikke passes. Den skal selvfølgelig graves i jorden, men så klarer den helt sig selv - også midt i græsplænen. Men det nytter jo ikke noget, du spiser den, hvis kattene skal have glæde af den :wink:

Så mange rabarber kan jeg da heller ikke spise :wink:
Der vil nok være nogen store stængler også…

1 Synes om

Okay, så så man lige sig selv være MEGA barselsagtig. Nogen er ved at flytte ind i nabohuset. Jeg tænker så, at det vil være pænt at sige hej, og at tilbyde at flytte min bil, så de har plads til flyttetraileren. Tænker ikke så meget over, at jeg kun har undertøj og morgenkåbe på og ligner en zombie efter en lidt hård nat. Mig ind til naboen, hvor jeg møder en mand og en 12-årig dreng. Og siger “ Hej jeg er naboen. Normalt har jeg tøj på, men jeg har lige fået en baby. Jeg vil bare lige sige velkommen, og at hvis vi skal flytte biler, må I sige til…” :flushed::joy:

14 Synes om

Jeg vil elske at blive modtaget af en nabo i morgenkåbe og ammehjerne :lol: :hjerte:

8 Synes om

Se det er da en rigtig god nabo, skidt med det ene og det andet, bare man får budt velkommen. :hjerte: :thumbup:

5 Synes om

Så blev elefanterne sendt på græs :slight_smile:

Men der er ikke meget kattedyr i sådan nogen elefanter. Ikke noget med at være nysgerrig og udforske området. Det var direkte i foderet. Hvis ikke træneren havde lokket et par af dem længere væk, ville de alle 4 være stoppet lige uden for staldindhegningen i det friske, grønne græs :hoho:

De spiste stadig alle sammen i fred og ro efter 35 minutters livesending.

9 Synes om

Jeg har fået fisk :wink:

8 Synes om

Det gik ikke i det “store” basin? :hoho:

Nej de vilddyr tog den ud over vandfaldet og ned og spærrede for afløbet. Det duer ikke når de er så uopdragne, så må de kommer over i det lille træne bassin til de kan lære det! :venter:

1 Synes om

så står der 8 nymalede fuglekasser og venter på opsætning …eller 7 og en egernkasse

7 Synes om

MinVenKatten i Odense kæmper for overlevelse for øjeblikket. Pensionatet har stort set ingen gæster, der kan hjælpe med at betale driften af internatet, og de kan ikke få del i hjælpepakkerne. TV 2 Fyn har skrevet en artikel om dem og et par andre pensioner. Hvis man har mulighed for det, kan man bridrage på mp 52609 - skriv Odense i beskeden.

5 Synes om

Mille har aldrig, fået lov at smage rosiner, alligevel er det, det eneste ud over torskerogn og rå kylling bryst hun gider tigge :joy:

Jeg vil give lidt ekstra, når der skal betales kontingent i juni måned.
Det ville da være trist om de måtte lukke. :sleepy:

1 Synes om

De er faktisk også giftige for både katte og hunde - men det er måske også derfor, hun ikke har fået lov at smage dem… :wink:

Bastian fylder 10 år i dag. Billeder her. :thumbup:

7 Synes om

Lige præcis :slight_smile:

1 Synes om

Voldsom hovedpine. Ikke corona - varme :sveder:

Jeg har allerede drukket 3 glas vand, siden jeg kom ind fra at slå græs, og jeg er stadig slet ikke mig selv.

Har du en spray flakse, så fyld den med vand og spray på dig der hvor du er varmest og så sutte på isterninger, håndled under rindende koldt vand, det hjælper alt sammen.

1 Synes om

Jeg overopheder super nemt men en hat på hjælper mig rigtig meget. For sent nu, men til næste gang.

Jeg har købt mig en stråhat med pynteblomster, noget så yndig :wink: men mindre kan også gøre det bøllehat og kasket hjælper også.

Spis lidt sammen med ekstra væske. Spis noget brød eller kiks eller andet som suger væske til sig således væsken tager længere tid igennem systemet og kroppen kan nå at optage.

1 Synes om