Tanker i marts 2015

:inlove:

Ny måned…ny tråd…

NU nærmer foråret sig, så jeg skal snart til at så tomater, chili, citronkerner og lidt paddemad…det så hyggeligt…

:blomst::blomst:

Hov! Mit indlæg i går endte i en fotottråd :tihi: Så prøver jeg da bare her:
Stakkels lille Alfred er syg med snot, hoste og feber :frowning:
Og nu har han smittet mig :S Øv mand!

Jeg har fået pip :smiley:

Jeg glæder mig til fredag - håber jeg :tihi:

jeg glæder mig faktisk på en måde til på lørdag - især lørdag aften :ups:

Nøj der bliver RO! :tihi:

… eller gør der… mon de andre så bare udnytter løbepladsen igen :tihi:

Tænk at man ikke har vigtigere ting at interessere sig for…

[QUOTE=StinePigen;1231023]Hov! Mit indlæg i går endte i en fotottråd :tihi: Så prøver jeg da bare her:
Stakkels lille Alfred er syg med snot, hoste og feber :frowning:
Og nu har han smittet mig :S Øv mand![/QUOTE]

God bedring til jer begge.

Sukkerfri slik og min mave er en meget dårlig kombi :frowning: Var i biffen ca.kl.16, hvor jeg spiste en lille smule sukkerfri slik, da jeg skulle ud at spise lækker mad bagefter - kl.19 begyndte mine tarme at krampe :frowning: Jeg har ikke længere tarmkramper, men der sydes og bobles meget højlydt, og tarmene passerer højlydt oceaner af luft! Jeg fik ikke spist meget af den gode mad pga tarmkramper :frowning: Jeg frygter, jeg ikke får sovet meget pga alle lydene og prutterne - har ellers et hyggeligt program i morgen, som jeg gerne vil være udhvilet til… NEVER AGAIN SUKKERFRI SLIK!!

Ingen huller i tænderne:thumbup: Betalte regningen med det samme…så er den den ting mindre at glemme :høhø:. Nu må jeg vist hellere få printet hittekattehobbyudstillingsplakaten ud:blomst:

På det meste af det står der faktisk advarsler med bittesmå bogstaver, for det er skam ikke dine tarme der er sarte :wink: Og hvis du har nedsvælget fx. en halv pose udskyldigt udseende Nellie Dellies, så har du min dybeste medfølelse! Sådan en bette pose skal fordeles over en hel uge, hvis ikke man skal udvikle noget der mest minder om tarmslyng!
VH
Susanne

Så fik jeg endelig sendt min bankdame en mail - og sig mig om hun så ikke tillader sig at holde FERIE?! helt til d. 9.?!
ihhh jeg har da ikke tålmodighed til at vente på, at hun kommer tilbage og får svaret på, om hun har tid d. 13. eller 16. marts til et bankmøde…

Jeg tager fiskeoliekapsler dagligt. (Det skulle være super godt når man har PCOS)

Der står på glasset at den anbefalede dosis er 4 kapsler dagligt. Kan jeg tage alle 4 på een gang, eller skal det deles ud over dagen?

[QUOTE=PivC;1231333]Jeg tager fiskeoliekapsler dagligt. (Det skulle være super godt når man har PCOS)

Der står på glasset at den anbefalede dosis er 4 kapsler dagligt. Kan jeg tage alle 4 på een gang, eller skal det deles ud over dagen?[/QUOTE]

Du kan tage dem alle samtidig. Men sørg for at gøre det lige, før du spiser noget. Ellers risikerer du at få glæde af dem på uventede måder :høhø:

så er årets vildtindberetning klaret :slight_smile:
Så er der ret god chance for, at jagttegnet for 2016 kommer med posten i april :smiley:

[QUOTE=PiaB;1231341]så er årets vildtindberetning klaret :slight_smile:
Så er der ret god chance for, at jagttegnet for 2016 kommer med posten i april :D[/QUOTE]

Det hører jeg en del om modtagelse af i frokostpausen pt :høhø:

Vil snart til at i seng, skal bare lige tage mig sammen, for kroppen er øm og ikke helt tilfreds med at jeg stadig har travlt… Men er glad for jeg kom afsted i morges, det var nemlig endnu en af de forelæsninger, hvor jeg kunne mærke at forståelsen er blevet meget bedre og at jeg har nemmere ved at følge med denne gang:thumbup:

Strømper, strømper, strømper :strikke::strikke::strikke:, dejligt afstressende

Kan du nu også læse mine tanker ???

Jeg mangler nemlig og var ved at købe garn tidligere idag.

det skal jo også været gjort inden 31-3, ellers får man ikke sit jagttegn til næste sæson :slight_smile:

[QUOTE=Susanne W;1231325]På det meste af det står der faktisk advarsler med bittesmå bogstaver, for det er skam ikke dine tarme der er sarte :wink: Og hvis du har nedsvælget fx. en halv pose udskyldigt udseende Nellie Dellies, så har du min dybeste medfølelse! Sådan en bette pose skal fordeles over en hel uge, hvis ikke man skal udvikle noget der mest minder om tarmslyng!
VH
Susanne[/QUOTE]

Generne blev mindre, som timerne gik. Til sidst kapitulerede jeg og spiste en Snickers - så faldt maven helt til ro og jeg kunne sove :ok: