Tanker i marts 2018

Jamen, det var jo også det jeg skrev - vi prøver igen i aften :slight_smile: Det var i eftermiddags kl. 16, jeg prøvede.

Jeg synes, vedkommende der har udtænkt den her plan med at “lække” informationen i utide, er genial. I stedet for at man sidder mandag og bliver skidesur over, at man ikke kan komme igennem, så sidder man nu her og vil hellere end gerne vente 1 time for at komme på, fordi det jo er lidt af en gave, at man kan komme på et par dage før end forventet.

Vi er så nemme at narre, os skatteborgere :joy:

1 Synes om

Der er tre timer siden, Ingrid skrev, så den kan godt være åbnet nu :slight_smile:

1 Synes om

Det lyder som et fint navn. Ved han det selv endnu?

1 Synes om

Der skulle være åbnet op nu :wink:

Ja, de har også fjernet beskeden om, at opgørelsen først er klar d. 12.

Ja, det tror jeg, han reagerer i hvert tilfælde lige så meget som med det gamle navn.

4 Synes om

Nu er der under 10000 ventende før mig :grin:

1 Synes om

HOV! Det var vidst ikke liiiiiiiiiige det vi aftalte, det dér sære navn! Og det rimer altså slet ikke på Lille Fis! Godtså … :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 Synes om

Nej det gør ikke - slet ikke … :smile_cat:

Så er det en uge siden at ham banditten flyttede ind her :grin:

Og Isolde syntes stadig at han er meget dum og grim og jeg ved ikke hvad…
Pollo ved ikke rigtig hvad han skal mene om ham…
Kun de store misser her syntes han er sød, men de gider ikke lege med ham…
Så han keder sig…og laver numre :joy:

Utroligt så højt op han kan komme.
Han har været oppe på steder her hvor der aldrig før har været en mis :laughing:
Forleden var der noget som røg på gulvet ude på badeværelset…det var et par af mine parfumer :face_with_raised_eyebrow:
Heldigvis gik de ikke itu :grin:
Men jeg fatter simpelthen ikke hvordan han kunne komme op på den hylde.

Og lave mad eller spise mad er næsten umuligt, et nej eksisterer ikke i hans verden :smiley:
Han er kronisk sulten og især efter vores …
Men for katten da…hvor er vi glade for ham :heart:
Men han savner nu en lille misseven på hans alder…

10 Synes om

:klappe:

6 Synes om

:klappe: … det er skruen uden ende :klappe:

5 Synes om

Hvad hjælper det med store ører når de alligevel ikke kan høre :joy:

17 Synes om

Store ører! Hvor?

1 Synes om

Jeg fik desværre ikke hovedet med på Tommy :joy:

2 Synes om

Det lyder fuldstændigt som Desmond :hoho: Heldigvis har jeg haft lidt opvarmning med hans storesøster, Asta, der flyttede ind 5 mdr. før ham, for hun er næsten lige så slem :surrender: Aldrig i mit liv har jeg haft så mad-fikserede katte!! De har lært, at de ikke må få noget af min aftensmad - kun slikkede tallerkenen bagefter - de er der på et splitsekund så snart jeg sætter den fra mig :grin: Og nu arbejder vi så på, at jeg kan smøre madpakke om morgenen i fred…:bebe:

4 Synes om

Isolde har også været sådan, men er knap så slem mere.
Men ham her, han er fuldstændig tavlig når vi skal have mad/lave mad.

Ja, madpakker er IKKE nemt at lave i fred for sådan nogle bøller :grin:

De store har også været slemme her, men slet ikke i forhold til Tændstikken og Isolde…

Men jeg er glad for at jeg ikke er ene om have så slemme misser :grin:

2 Synes om

Og se lige hvad der skete :heart:
Jeg tænkte nok at Pollo ville blive glad for ham :slight_smile:
Isolde ligger i sofaen ved mig…og der skal det lille skarn IKKE lægge sig…sagde hun :laughing:

17 Synes om

Det er jo bare et syns skyld det ved du da…rent lir, kan ikke bruges til noget fornuftigt :joy:

2 Synes om

God jagt - jeg kan godt se, hvor det bærer hen :laughing:

1 Synes om