Tanker i marts 2018

Ellers kommer de sneglade bare og afhenter alt det de vil :joy: Jeg vil gerne af med det hele!

Endnu et eksempel på, at der ikke er noget, der er så skidt, at det ikke er godt for noget…? :sunglasses::wink:

1 Synes om

Så prøver vi igen. Har en aftale i morgen kl 12 langt pokker i vold om at se på nogle fine striber. Martin synes jeg skal tage transporttaske med hvis der nu er den helt rigtige kemi, jeg kigger mig omkring og er overhovedet ikke klar. Men har jeg nogensinde været det de gange der er flyttet en ny ind? :slightly_smiling_face:

9 Synes om

Husk at stemme på ugens billede:

2 Synes om

hvor er jeg dog ved at være træt af det hvide blæver …3 cm i nat …og nu er der 3+ grader, jorden under er tøet i overfladen = kan ikke fejes…og de lover ned til -7 i nat…:ahhhhhhh:

Hvor blev tiden af? Den stjal de nede på Balkan!

Hvis I har observeret, at gamle el-ure er kommet et par minutter bag efter på det seneste, så er det rigtigt. Men bare rolig, der arbejdes på at rette fejlen. https://ing.dk/artikel/rod-elnettet-derfor-gaar-uret-din-mikroboelgeovn-forkert-211026

Ovenstående gælder kun vest for Storebælt. I udkanten af Europa, bl.a. Sjælland, styres frekvenserne annorlunda.

3 Synes om

Jeg læste det i går, og må indrømme at det er noget af det sjoveste jeg længe har læst.
Det er simpelthen så sci-fi/fake news/1. april-værdigt, at jeg måtte grine.

Nuvel, årsagen til tidsforskydelsen er jo alvorlig nok - men det lader til at de er ved at løse det. :slight_smile:

1 Synes om

Det forklarer nok hvorfor jeg har måttet stille uret på min mikroovn flere gange, da den pludselig tabte i tid.

Præcist. Jeg har tidligere arbejdet under Finansministeriet gennem mange år, og ingen drømmer om den kynisme der trives i det ministerium - uanset hvilken del af folketinget der sidder som minister!

Og det er netop til grin at man så bare kan foretage et regeringsindgreb - for det gør de jo, og vil altid gøre det. Hvordan fagforeningerne kan acceptere den tilstand, er langt over min forstand, for hvad er strejkevåbnet så værd …!

3 Synes om

Mon der bliver strejket på Roskilde Sygehus allerede?
Prøver at komme i kontakt med Neurologisk afdeling, men telefonen går med det samme på pausemusik - virkelig nederen pausemusik, så hvis det var Psykiatrisk afdeling jeg prøvede at komme i kontakt med, var jeg nok allerede hoppet i søen :argh:

Sød pigemis- bare ikke den helt rigtige. Oh well, når man kører halvanden time i hver retning og bliver efterladt alene i afdelingen med internatkatte så vil jeg også have noget for pengene, så samtlige katte kom ud af burene og fik en nussetur :grin: Nu på vej hjem uden kat men med spritnye tand- og klomærker på begge hænder :heart:

9 Synes om

Nu er mit tilnavn her inde jo “Elefantastisk regnbuesild med solokat og spredte kropsdele” men jeg vil godt påpege, at jeg aldrig har været i Rusland… :flojte: :hoho:

https://ekstrabladet.dk/112/stor-mystik-i-rusland-54-afskaarne-haender-fundet-i-sneen/7071615

Men det er da godt nok underligt, håber de finder ud af hvor de stammer fra.

2 Synes om

Nu hvor pressen er begyndt at skrive om årsopgørelsen, er man jo nødt til lige at tjekke for at se, om den er klar. Det er der så ca. 150.000 andre, der også har tænkt. De 25.000 af dem står stadig i kø foran mig. Til trods for, at SKAT har skrevet i en besked på ventesiden, at årsopgørelsen først er klar 12. marts. Men det tror vi ikke på :rock:

Hvis nogen skulle være interesseret, så er det rigtigt nok :knotten:

Men mig og de 150.000 andre prøver bare igen i morgen. Eller måske i aften …

1 Synes om

Måske jeg skulle have været sød at fortælle dig det tidligere :tihi:

1 Synes om

Nej, nej, du må skam ikke ødelægge den store, årlige SKAT-event med fakta :venter: Under alle omstændigheder ville jeg nok heller tro på dig :stuck_out_tongue:

De har da lige sagt i nyhederne at SKAT har åbnet op for at man kan tjekke nu? :surrender:
Så venter manden da forgæves, hvis det er en fejl oplysning. Det var ellers en ekstra service meddeles midt i det hele at blot 3min efter vi lige havde set indslaget med at de havde sagt det ikke blev åbnet, at de nu har åbnet alligevel. :rolleyes2:

1 Synes om

Første tanke:
Crap - jeg er dårlig til at være syg - det er ikke engang noget voldsomt, en infektions a la falsk strubehoste. Jeg er bare så mat i hele kroppen, onsdag blundede jeg 5 timer i træk, i går lykkedes det mig at komme ud to gange - en gang i Rema og en gang på biblioteket - i dag har jeg kun været nede ved varmemesteren for at registrere Mister. Ellers har jeg ligget på sofaen det meste af dagen, sovet et par gange, og ikke spist ret meget.

Tanke nummer 2:
Og så har jeg fået dagens hjertebanken i formiddag, da der kom en solsort på afveje, og Stine med det samme satte kløerne i staklen. Der var fjer overalt - og nej, jeg har ikke fotodokumenteret - og jeg måtte hjælpe den stakkels pip over regnbuebroen.
Der er sorte klatter mange steder, også på mine hvide lameller, en lamel blev ødelagt, så der er en stribe med vindue mit i rækken, Stine blev fornærmet fordi jeg ødelagde hendes gode leg.

Og nå ja, skulle egentlig til endagskonference i boligforeningen i morgen. Det kan jeg vist godt glemme, med mit helbred…

???

Ja, ham der tidligere blev kaldt Lille Fis :wink:

Har kaldt ham Mister siden lørdag…

8 Synes om