Tanker i marts 2018

Storkontor og storkontor ved jeg ikke om det er ift antal. Jeg er vant til at dele 5 mennesker på kontoret - godt nok er vi fra marts-oktober ude på ture det meste af dagen (naturvejleder), men når vi er på kontoret så er det bare SÅ praktisk at vi alle sidder sammen, for når vi booker ture er det så rart lige at kunne spare med hinanden. Så selvom stedet faktisk har et tomt kontor i en anden bygninger har alle nægtet at rykke derover, da vi ville være for langt fra hinanden - så det endte vores phD studerende med at få :hoho: Og vi har ingen problemer med at respektere hinandens grænser, eller sågar nogen regler for det :slight_smile:

1 Synes om

Der er som sådan ikke nogen definition af Storrumskontorer, men jeg synes 6 personer er en passende størrelse - og har selv siddet i et af den størrelse. Dem der var på min sidste arbejdsplads, var på mindst 30 personer - og opefter til 50! Og med så mange, er det bare nærmest umuligt at overholde regelsæt fordi der vil være en naturlig leben med en masse mennesker der skal have fat i hinanden og tale om dette og hint!

1 Synes om

Husk at stemme på ugens Ører :rock:

Det er ikke fantasi, der mangler i forsamlingen, kan man konstatere :wink:

5 Synes om

Amen altså, jeg stemte på næsten alle sammen :grin: Men der var en enkel jeg gerne ville have stemt dobbelt på. :lovelove:

2 Synes om

Ja det er godt nok svært at begrænse sig :heart_eyes:

2 Synes om

“Regeringen og DF vil beskære DR med 20 procent og afskaffe licensen
Medielicensen omlægges og skal fremover opkræves over skatten, er DF og regeringen enige om.”

https://www.dr.dk/nyheder/politik/regeringen-og-df-vil-beskaere-dr-med-20-procent-og-afskaffe-licensen

https://ekstrabladet.dk/nyheder/politik/danskpolitik/blaa-blok-afskaffer-licensen-blodbad-i-dr/7081727

1 Synes om

Hallelujah!

2 Synes om

Det var osse kun på tide det skete :smiley:

3 Synes om

20 procent er ikke nok; men dog en begyndelse!

3 Synes om

Når jeg er syg og skal til læge har jeg altid min ekstranøgle på mig, bare for en sikkerheds skyld i tilfælde af at lægen ikke sender mig hjem igen (Har prøvet det at blive indlagt, ingen havde nøgle, og der skulle køres frem og tilbage ekstra gange fordi man først skulle ind og låne min nøgle, køre ud og passe kat, så tilbage og aflevere min nøgle)

Altså har jeg også i denne uge haft min ekstranøgle i min lomme - og jeg har været så dum at have adresse på den da det også er den varmemesteren låner, hvis de skal bruge en nøgle.
I dag troede jeg at den var tabt - den manglede i min jakkelomme, og lå ikke på nøglepladsen herhjemme. Intet andet i min lomme manglede umiddelbart.

Tal lige om at blive dårlig - et er at miste en nøgle, noget andet er at miste en med adresse på…

Tænkte de sidste dage igennem, kontaktede et par steder, ledte i entreen mm.

Til sidst dukkede den op, på den hylde hvor jeg har mine stofposer mm. (Hylden ved siden af hylden hvor jeg har mine nøgler)

Pu ha, nu er jeg lettet…
Og har fjernet nøgleringen med adressen, og sat en anonym nøglering på.

2 Synes om

Så blev basse Tonto vasket, og gjort fint til imorgen. :heart_eyes:

3 Synes om

Vi er også så klar, tasken pakket, papirer gjort klar og klippet kløerne på Øglen… nu er det bare at vente :grinning:

3 Synes om

Er hun kommet på dommerfordelingen?

Jeps :ok:

2 Synes om

Og nu sner det her igen…der ligger allerede et lille lag nu…jeg gider det bare ikke…

Og nu er det hygge…vi skal nemlig se…Adams æbler :slight_smile:

1 Synes om

Og så er her ræs :laughing:

Pollo og Alvin leger og de leger HELT vildt ræs…det er første gang de virkelig leger :heart:
Hvor det varmer mit moderhjerte :joy:
Det er virkelig sjovt at se på :laughing:

15 Synes om

:breakdance: Om 4timer så er manden og Tonto på vej til Nyborg. :cool:

1 Synes om

Kyllingen har da savnet en lille drengefyr at tumle med i stedet for rappenskralden :wink:

1 Synes om

Ja, det er helt sikkert :grin: