Tanker i marts 2018

det der snevejr sydpå…det trækker da gonnok nordover…møgvejr

Det er svært at huske på at kattebakterier kan være noget skidt, når Flotte Fyr har lært at mysse, når han skal have godbidder :heart: Nogle gange får jeg bløde mysser og nogle gange våde mysser når han napper godbidderne fra mine læber. Og det er faaaaaan**e så sødt, så bakterier må være bakterier :innocent:

7 Synes om

600 g fuglefoder…gone in less than 2 hours…- YouTube

Har tilbragt nogle timer på Dokk1 i dag til Live fra Højskolesangbogen.
Rigtig skønt arrangement

5 Synes om

Og i aften er Isolde med i det vilde ræs…de tre små fræser rundt og leger…SÅ hyggeligt :heart:
Jeg havde ikke troet at Isolde ville tø så meget op…men ingen kan stå for ham den lille stribede, han ER altså en charmetrold :heart:

18 Synes om

hold i nakken kl 03.55
vist ikke værre end det kan bevæges væk…bad timing

Billeder?? :heart_eyes:

Af siatalerfræs… Glem det :smiley: Det er ganske umuligt at fotografere når de går basserk :joy:

2 Synes om

Nu må Sibirien altså godt snart flytte hjem igen, tak :venter:

1 Synes om

så skulle du have været i Nyborg Hallerne i går; der var Sibrien både indenfor og udenfor :fearful:

Jeg tænkte faktisk på jer i går, og om der nu var ordentlig varme i hallen. Forhåbentlig er det bedre i dag, nu hvor vinden er taget af igen.

Når man har virkelig godt opdragede katte… :joy: Én - eller begge - havde væltet vandskålen i køkkenet i nat. Én - eller begge - havde hevet et håndklæde på gulvet og smidt det oven i vandskålen, så gulvet slet ikke var vådt mere = håndklædet havde selvfølgelig suget al vand. Dygtige misser :joy:

10 Synes om

Det må vi håbe for alle NFO-menneskerne, der har udstilling kun for NFO idag :slight_smile:

Pyha, det var virkelig tiltrængt! Har netop solgt en pænt dyr ting på DBA. Så kan jeg måske også spise resten af måneden - eller i hvert fald til og med den 27. Lønnen går ind den 28 :slight_smile:

Har man en tosset kat når den kommer slæbende med en tunnel fordi den bold der sidder er det nye sort ???

Filucca fandt en tunnel med en rød plyds bold i, den slæbte hun rundt på. Jeg har nu klippet den af og den er stadig det nye sort.

7 Synes om

Er katte ikke generelt lidt småtossede? :relaxed:

1 Synes om

Blua slæber også rundt på hans tunnel. Her mente han at den skulle flyttes fra 1. sal til stuen :grimacing:

10 Synes om

Ease har fundet ud af at Rose skal opdrages. Han er ved at finde sig selv igen efter den lille rod er flyttet ind og er dermed også (endelig) begyndt at sige fra, når hun bliver for provokerende. Fordi hun er så lille, smækker han bare en pote i fjæset på hende. “Whap dap - nu stopper du” :joy: Så der har været masser af piven, miaven, hvæsen osv i dag. Men heldigvis er de ikke uvenner, for lige så snart der er whappet er der leg igen. Og Rose opsøger ham, så snart han er et sted uden hende. Jeg tager det som et rigtig godt tegn, at han endelig begynder at sige fra. Sådan skal det være når man er 1. mis i huset OG ældst :joy: Hold da op hvor har jeg grint af dem i dag (igen) :joy:

10 Synes om

Uhh jeg hygger mig :grin:
Havde helt glemt hvor meget jeg elsker at lave grafik :heart_eyes::heart_eyes::wink:

5 Synes om

og du er simplethen så kreativ og dygtigt!!!
Jeg er megaimponeret!!! :slight_smile:

1 Synes om