Tanker i marts 2018

Tag den af, hvis den stresser hende … så længe hun kun vasker på cicatrisen så sker der jo ikke noget ved det :slight_smile:

1 Synes om

Vi har prøvet at tage den af men hun går helt amok og bider og trækker i såret/syningen.
Jeg ved slet ikke hvad vi skal og er det ikke bedre i morgen må vi have fat i dyrlægen.
Såret ser fint ud …hverken rødt eller hævet…men hendes babser forneden, den hun lige kan nå er helt røde og hudløse og slikket røde langt udenom…det er godt nok synd for hende

Får hun smertestillende? Og hvad med noget kløestillende creme til hende?

1 Synes om

Ja tak. Vi har en kategori, der hedder “Andre dyr end kat”, så der vil sådan en tråd passe fint ind. Så jeg flytter indlæggene derover i en selvstændig tråd.

1 Synes om

:blush:

Tak Ingrid

:disappointed:

Lyder ikke spor rart – hvor mange dage har hun haft den på?

Og hvor mange dage skal hun have den på endnu?

Der MÅ da være andre måder at gøre det på?

Ja, hun får smertestillende.
Nej kløestillende får hun ikke.
Det kan være vi skulle prøve at høre ved dyrlægen om vi kunne få det.

Nej, det har bestemt heller ikke været rart.
Hun fik den på i tirsdags og skal have den på til på fredag.
Ja, jeg ved ikke rigtig andre måder, krave vil jeg ikke bruge…

Men jeg syntes at se lidt bedring i dag…hun går og råber højt…det må være et godt tegn :laughing:

5 Synes om

Jeg ville prøve at tage den dumme spændetrøje af hende, og holde SKARPT øje med om hun piller i det :blush:

Der er maaaaange dage til fredag :paw_prints::paw_prints:

1 Synes om

Jeg har taget den af et par gange og der går kun 5 sek. så gnaver hun i såret.
Virkelig gnaver og trækker i en lille tråd som stikker et par få millimeter ud.

Men jeg prøver lidt senere at tage den af igen, syntes hun er mere medgørlig i dag :grin:

1 Synes om

Rose ville heller ikke finde sig i den. Nøj, hvor hun hadede at have den sk*de body på i 10 dage fortalte Vivian. Til gengæld for hendes frustration har hun fået et fantastisk fint helet sår og med masser af lækker plys pels :heart:

13 Synes om

Hvor er hun lækker hende Rose :heart_eyes_cat:

4 Synes om

Tusind tak :heart: Det synes jeg selvfølgelig også. Men lad dig ikke narre. Hun er også en provokerende r*vbanan :joy::scream::joy:

PS hvorfor kan jeg mon ikke slette min ok-smiley på din kommentar. Det var en fejl og skulle være tak-smileyen, men jeg fik trykket lidt for hurtigt. Hmm, nå men det må drille lidt. Det er trods alt mandag :joy:

1 Synes om

Det lyder som en rigtig Somali-pige… :hjerte:

2 Synes om

He he hun har også et dejligt frækt blik. :wink:

2 Synes om

Finn og Frida. Oh yes :joy::joy::joy::joy:

Haaaaaaaa, ja hun ser godt nok lidt 'mis’fornøjet (!) ud i ansigtet - herligt billede :slight_smile:

1 Synes om

Dagens tur til dyrlæge… Puha!

Muffes chip var død, så han har fået ny chip og nyt pas… Oven i hatten har han da også fået svamp i ørerne!
James har et andet chipnummer i virkeligheden end i passet, så han fik da også lige nyt pas.
Louis spiste i det mindste ikke dyrlægen, da han fik klippet klør…
Og så var der Hugo, som nøjedes med sin vaccine :smirk_cat:

Men hvor var de bare søde og rare hos den nye dyrlæge! Hende vi var inde hos havde endda været ved at læse om Kurilean Bobtail, fordi hun aldrig havde hørt om dem før :slight_smile: Veterinærsygeplejersken var tæt på at stikke af med James :joy:

14 Synes om

Er James ikke en Wehnert kat ? I så fald må det jo være Wehnert der har lavet en brøler i sin tid, medmindre han selvfølgelig har fået pas senere ?? :thinking:

1 Synes om

Nej hvor fedt Lykke. Så har I endelig fundet jeres nye dyrlæge, som I kan regne med og være trygge ved :smiley: