Tanker i marts

Fiona er i l繪b og i aften henter jeg hendes weekend-ven :crossed_fingers::crossed_fingers::crossed_fingers::crossed_fingers:

hhh h疇ber det lykkes for dig :smiley:
Det er alts疇 bare ikke til at holde ud med alt den ventetid.

Ja, vi venter stadigv疆k her ved sgi ikke rigtig om Hipster-barnet har r繪de dutter

Kl 4 er meget tidligt at st疇 op p疇 en l繪rdag :sleeping:

M繪g! Lilleb疆ltsbroen er sp疆rret, lidt tr疆ls n疇r man er p疇 vej til udstilling i Kbh :expressionless:

ja ja存igtbarheden er da n疆sten 30 m nu 她g den gamle bro er da 疇ben
ganske alvorligt 存igt har v疆ret 0存om i nul, og det kan v疆re glat, s疇 take care

Nej den gamle bro er lukket pga renoveringer, s疇s en vej kan vi desv疆rre ikke komme.
Men de starter ikke udstillingen f繪r os jyder er kommet, s疇 vi m疇 bare v疆bne os med t疇lmodighed

det havde jeg lige glemt

Jeg holder stadig p疇 en rasteplads p疇 jyllandssiden. Broen 疇bner nok mellem 8 og 8.30

Ej hvor tr疆ls Kamilla. Hyg jer n疇r I foth疇bentlig engang n疇r frem

S疇 begynder trafikken lige s疇 stille at rulle, og Kamilla er k繪rt videre mod Sj疆lland :slight_smile:

Kun Kamilla? :uha:

Forh疇bentlig er alle kommet videre :smiley:

Jeg kan forestille mig at hun er sammen med @_DK_Sugieh og @anne_p, s疇 jeg havde nok ogs疇 bare sat dem af efter s疇 mange timer :lol:

Nope hun er afsted p疇 egen h疇nd den her gang :slight_smile: Ogs疇 helt s疆rt :wink:

Jeg spurgte, fordi jeg troede, Pernille var med - n疇r nu det var hende, der skrev. Og s疇 syntes jeg jo, det var lidt synd, hvis hun var blevet efterladt. Men det var hverken hun eller andre s疇 alts疇 :smiley:

Ja dig og @anne_p er savnet her p疇 Dj疆vle繪en :japanese_ogre:

For f繪rste gang nogensinde, glemte jeg at lukke af for kattenes adgang til haven i g疇r aftes :surrender:
Jeg vil ikke have, de er ude om natten, for der render alle de fritg疇ende katte rundt, sl疇s og/eller parrer sig, med larm til f繪lge, der kan stresse mine sm疇 uskyldige katte
Jeg kunne heller ikke forst疇, hvorfor Spottys poter var S kolde, da han kom for at putte og kysse mig v疇gen

Kunne godt bruge at solen tittede frem, det er en lidt 繪v dag.

Krammer mine to piger lidt ekstra. Og hygger om misserne og er taknemlig for vi alle har hinanden.

Lille s繪ndag idag :slight_smile:
Var til 繪lsmagning i et lokalt 繪llaug i g疇r. :slight_smile: Det var b疇de hyggeligt og sp疆ndende, men hold op der findes meget r疆vepis :smiley: N疇 men der var ogs疇 noget godt m繪rkt 繪l, der passer godt i min mund :slight_smile: