Tanker i november '25

Selvfølgelig ødelægger børn også ting :see_no_evil:
Men det ændre ikke ved de skrækhistorier, der er med dyr, der har raseret en bolig total. Og de kan nu engang give forbud mod dyr, men ikke at beboerne ikke må få børn.
At nogle boligforeninger, ikke vil brugexderes sunde fornuft ang dyr er en anden sag.

5 Synes om

De seneste kom fra Pixum - det er endnu ikke lykkedes mig at tracke data på dem vi tidligere har brugt, men som jeg umiddelbart husker det, så har Pixum flere produkter at vælge imellem…

EDIT: Kommer i tanke om, at en af årsagerne til skiftet var at Pixum tilbyder forskellige typer vægophæng - det gjorde første leverandør ikke, og det udgjorde lidt af en udfordring i forhold til ophængningen…

5 Synes om

Børn raserer, roder, larmer og lugter. :laughing:
Meeen, de er nu alligevel en slags mennesker, og mennesker kan man ikke forbyde.

6 Synes om

Jeg har lige haft en lettere surrealistisk oplevelse på Messenger.

En fyr havde set mit opslag i en burmesergruppe om, at jeg ventede killinger, så han skrev til mig for at fortælle, at han var interesseret, hvis de ikke allerede var afsat. Hertil var meget normalt og “uskyldigt”.

Jeg svarer så, at de kun er 3 dage gamle, så det er alt for tidligt for mig at tænke på nye hjem til dem, men at han i mellemtiden gerne måtte fortælle mig lidt om det hjem, han ville kunne tilbyde en burmeserkilling (i forhold til bolig, andre dyr m.v.).

Hans reaktion? En vred smiley…

11 Synes om

Folk er mærkelige. Han har kun gjort sig selv til grin.

4 Synes om

Vi fik en update på opgangene igår…

De regnes først at være færdig engang i februar :confused:

Jeg forstår ikke det kan tage SÅ lang tid, da der kan gå dage imellem de laver noget.

og så skal vi også have udskiftet fordampningsmålere, jeg ved dog ikke helt om det er noget der sidder på varmvandsbeholderen, eller om det er noget de skal ind i hver lejlighed og lave :confused:

4 Synes om

Og omend jeg nu godt kan komme i tanke om en lang række mennesker, der burde ha’ været forbudt, er der ikke lige umiddelbart børn i blandt… :smirk:

8 Synes om

Det er de dimser der sidder på radiatorerne, for på den måde beregner man forbruget af varme.

4 Synes om

Ret skal være ret - han må have ramt forkert, for her til morgen var den erstattet af et hjerte og en besked om, at han bor i hus med to børn, har en ung britehan, der er indekat - men har planer om at indhegne haven.

Det er jo en helt anden snak :slight_smile:

14 Synes om

Denne er ny fa ZooPlus:

Der er ingen leveringstjenester tilgængelig for din bestilling.

Så nu må jeg gemme min kurv, og holde øje med hvornår der er nogle der vil levere mine varer

3 Synes om

Den oplevede jeg da jeg ville bestille en elektronisk kattebakke, tænker det er fordi den ikke passer i deres standard kasser.

Jeg forsøgte at bestille den både fra den danske og tyske side, med samme resultat

2 Synes om

Jeg prøver at bestille 3 alm kattebakker og 12 kilo foder.

Nu fjernede jeg kattebakkerne, og så kan jeg godt bestille.

Så det ahr nok noget med det at gøe.
Men det vigtigste er også maden, de tror de er sultedøden nær, når der er under 5 kilo på lager.

4 Synes om

Nu er der bestilt både bakker og foder, men i hver sin ordre - så kunen det godt lade sig gøre…

7 Synes om

Halfpint er virkelig en drama queen! :joy: Jeg har lige klippet kløer på hende og hun hylede så højt, at både to af hendes mødre (Duchess og Dopey) OG hendes søster kom rendende for at redde hende :rofl: :rofl:

17 Synes om

Husk at deltage :slightly_smiling_face::slightly_smiling_face:

4 Synes om

Hmm BUSTET, ved bare ikke hvem, men tror det er Aslan

10 Synes om

Ja, sådanne spor er ret afslørende…

2 Synes om

Jeps, han gør det aldrig når jeg er vågen/hjemme, så det er svært at opdrage til at han ikke skal være deroppe.

2 Synes om

Det er da ikke svært - det er umuligt… :smirk_cat:
Jeg er vældig glad for at ha’ skiftet fra bøgetræ til hvide køkkenborde - så er jeg aldrig i tvivl om der er behov for at tørre køkkenbord af inden brug… :sunglasses:

6 Synes om

Jeg tørre altid af inden alligevel :smiley:

Min mor mener det er fordi de må være på mit spisebord (hvor de har en transportkasse-hule stående og det er deres vej over i det ene vindue).

“Sjovt” nok er de ikke på mit sofabord :grin:

Og det er kun Aslan der er hoppet op ude i køkkenet, men når jeg er vågen og hjemme så er han sød og artig :engel:

4 Synes om