Tanker i november

Håber der er nogle der har lyst til at slæbe killinger i Århus, vi kommer i den gradi i mangle af arme :rolleyes:

1 Synes om

Lørdag eller søndag?

Jeg vil intet høre om Ankers Hus de næste mange dage…

En ganske simpel hue at strikke, og alligevel er det gået galt 5-6-7 gange, hvor jeg har trevlet op og begyndt forfra…

Nu ryger den i skammekrogen indtil videre, og jeg overvejer kraftigt at starte noget andet op på pindene, så jeg ikke bliver fristet til at prøve igen…

Vi har tilmeldt begge dage[quote=“louiseogbuster, post:62, topic:237071, full:true”]
Lørdag eller søndag?
[/quote]

1 Synes om

Jeg overvejer at komme forbi lørdag, og gør jeg det vil jeg gerne hjælpe.
Ved det om en uges tid.

Mht æbler så siger æbleavleren :" sol og varme øger fotosyntesen og det giver mere veludviklede æbler med et højere sukkerindhold. Danmark og det sydlige Norge og Sverige ligger på grænsen for hvor langt nord på æbler kan dyrkes. Æblerne bryder sig ikke om så meget regn, for så får de lettere svampe sygdomme som meldug, skurv og kræft." Men Fyn er ikke værst til æble dyrkning. :blush:

1 Synes om

Jeg ville gerne, men har vist rigeligt at slæbe på selv, med alt det jeg tager med :tihi:

1 Synes om

Jeg står gerne til rådighed til slæb af diverse kuld i Århus. I siger bare til :wink:

1 Synes om

Det er der noget, der tyder på. Men Fyn er i det hele taget gartnernes paradis, tror jeg. Der er planteskoler, frugtplantager og gartnerier på hvert gadehjørne - eller noget tilsvarende gadehjørner ude på landet :slight_smile:

1 Synes om

Om to timer står den på hjemmelavet andesteg med det hele. Jeg har betalt 20 kroner og skal ikke røre en finger.
Det er altså et skønt sted jeg bor. :smiley: :smiley:

7 Synes om

Nå ja der er jo Mortensaften :slight_smile: Vi skal have stegt flæsk og persillesovs… I min familie har vi aldrig fejret mortensaften ved faktisk ikke om de har i Lars’s i år gør vi det i hvert fald ikke :sunglasses:

Vi har heller aldrig fejret Mortens aften. Men tror jeg vil køre op i Brugsen og se hvad de har. Har ikke spist hele dagen pga dundrende hovedpine.

lun leverpostej, lune deller, lunt brød…Fnug kan li’ deller… møgdyr

Jeg fejrer egentlig heller ikke Mortens aften, jeg kan bare godt lide and. :smiley:

2 Synes om

Her endte det med hjemmelavet pizza med hakket rådyr og svin i lange baner foruden to slags ost og et dejligt glas rødvin til :savle: er alene hjemme og så bestemmer jeg jo heldigvis helt selv menuen :ups:

1 Synes om

Brugsen bød så på and med det hele man bare skulle gå hjem og varme. Der er også mad til i morgen :yum:

3 Synes om

Jeg kan slet ikke li and så jeg er glad for Lars heller ikke mener det er noget at fejre :laughing:

Vi har heller aldrig fejret Mortens Aften i min familie. Så i dag har vi bare holdt Lørdag, og fejret at alle vores børn var hjemme for at spise. :smiley:

2 Synes om

Jeg har fejret Mortensaften med flæskesteg, hjemme hos denne lækkermås :hjertehop:

14 Synes om

jeg var i byen i eftermiddags og fik kaffe og flødekager. Hjemme faldt jeg i søvn uden aftensmad og så vågnede jeg efter kl 23… hmmm så kun bortfløjen fasan og skysovs til mig… :wink: