Tanker i oktober

Åh nej … Emma er blevet overfaldet af en tiger :yikes:

17 Synes om

Smider mig på sofaen lige om lidt :slightly_smiling_face: Vi skal til oktoberfest i aften :pretzel::beer::tada:

5 Synes om

Og det endda en af de sjældne

3 Synes om

Har de EU lager så man ikke bliver flået af tolden?

De sender fra Holland :smil:

1 Synes om

@galath bliver nysgerrig på historien bag billedet her

[quote=“galath, post:10, topic:239578”]

Jeg har virkelig gået og små grint :joy: over den billede på mange gang om dagen siden du lagde den op

Må jeg spørge om det er normal der bliver fanget en pose kammerjunker

Med venlig hilsen beimis ejer

1 Synes om

Selvom en times bowling ikke lyder af meget når man er 4 på en bane, så kan jeg konstatere at man bliver øm i kroppen, hvis man gør det to dage i streg :uha:

Jeg ved ikke om der manglede information i indbydelsen til UNF (Ungdommens Naturvidenskabelige Forening) Aalborgs generalforsamling i går eller om jeg bare ikke havde læst den ordentlig, jeg troede i hvert fald at det kun var fredag jeg skulle til bowling :tihi: Men det var hyggeligt både med personale foreningen fra arbejde og UNF :grinning_face_with_smiling_eyes:

5 Synes om

Det bliver sendt fra Holland - så ja bestil bare du bliver ikke flået. De har iøvrigt tilbud lige for tiden… :wink:

Og de var nogle virkelig store og fine løg jeg fik.
Ud af de 220 løg jeg fik var det max 5 som var en smule tørre, men som stadig var ok.

Jeg fik 545 løg… :flojte: - og ja, flotte løg der var i de poser! Tror vist lige jeg skal have bestilt nogle flere, fik lige øje på noget andet jeg også godt kan lide :slem:
VH
Susanner

1 Synes om

Jeg er jo en amatør med mine 220 løg :joy::joy::joy:

Jeg kunne snildt have købt det tredobbelte antal, men for en gangs skyld tænkte jeg over hvad størrelse have det er jeg har…

1 Synes om

Det er nok en tilsnigelse fra min side, når jeg hævder, han er på jagt efter godbidder. Historien er såmænd bare, at jeg havde åbnet skabet, og et åbent skab skal Asani ind i. Altid og uanset hvad det er for et skab. Nu om dage er køkkenskabe heldigvis ikke så interessante længere.

6 Synes om

Der er ikke noget bedre end at slukke vagttelefonen, sætte sig med dagens kop kaffe og ostemad i fred og ro - og vide man først skal på arbejde igen fredag aften :grin:

9 Synes om

God weekend til dig :slightly_smiling_face: selv om det er lidt mærkeligt og sige mandag morgen, der er noget der ikke passer helt :upside_down_face:

Med venlig hilsen beimis ejer

1 Synes om

. o O (Løb tør for opvaskemiddel, det må da være en god undskyldning for at stoppe med opvasken :tihi: :ups: )

6 Synes om

Sidder og arbejder over Teams. Det er bare ikke så godt som face to face, når det er lidt tunge emner :expressionless:
Sjovt nok er det kommunikation der er på programmet :crazy_face:

5 Synes om

Kom ikke ud og gå I dag, prioritere en besøg ved beimis med tid højrer :klappekat: .
Men det bidder så nu, ja ja men glæden ved besøget, lever jeg stadig så højt på, at jeg kommer igennem det

Med venlig hilsen beimis ejer

3 Synes om

Jeg bestilte kattegrus på Zoo plus i går (den danske side) og har lige fået mail fra PostNord, at det bliver leveret hos mig i morgen.
Det må da siges at være hurtig betjening :wehu:

7 Synes om

8 timer på arbejde også er det endelig 2 ugers ferie til mig :smiley:

10 Synes om

Fra den lille går tur i dag, på vej hjem og en snakken af gæs omkring mig

Med venlig hilsen beimis ejer

7 Synes om

Når man spørger en fysioterrorist om råd til træning af ryg, så skal jeg da lige love for, at man kommer på arbejde :hoho: pyf! :sweat_smile: :sweat
Men han har helt sikkert ret. Det bliver godt! :slight_smile:

8 Synes om