Tanker i oktober

Rettelse
Det ser rigtig godt ud :yum:

Og jeg ved hvilken stykke arbejde, det er og tiden det tager :slightly_smiling_face:

Med venlig hilsen beimis ejer

1 Synes om

Det er slet ikke noget der haster, så bare engang når du får tid :slightly_smiling_face:

1 Synes om

Jeg har espressomaskine, så for hver kop kaffe jeg har lyst til, skal jeg lette måsen og lave en kop.
Lige i dag savner jeg virkelig en traditionel kaffemaskine, så jeg kunne lave en kandefuld, og smide mig på sofaen og få den hældt indenbords. :sleeping:

3 Synes om

Du laver da bare et antal kopper, og hælder dem på termokande/krus - det gør jeg, når jeg f. eks. kører til møder i Jylland… :wink:

1 Synes om

Jaaa, jeg tænkte på det. Men så skal jeg jo stå i køkkenet i laaangt længere tid end mit trætte korpus magter. :confused: :sweat_smile:

4 Synes om

Så har jeg lavet en bedre beskrivelse @solveig

Med venlig hilsen beimis ejer

Det kom posten med i dag

Nu har den været her mandag, tirsdag og i dag, hvert dag med nyt halsbånd på, mandag var benet ind under den halsbånd igen, men jeg gik ikke lov og få benet ud, den humpede op i marken på 3 ben.

Med venlig beimis ejer

9 Synes om

Mon de “pynter” den med halsbånd, siden det hele tiden skifter :thinking: Den kan vel nærmest ikke miste et dagligt, hvis de sidder så godt fast…

2 Synes om

Det er lige det jeg tro, og nu jeg tænker over det, tro jeg har set den samme hals bånd flere gang, den i tirsdags, da jeg var meget presset, så hjemmelavet ud, noget snor knyttet flot og perle ind i. Men i dag har jeg ikke set kattet :telescope: Men jeg holder øje med den.

Med venlig hilsen beimis ejer

1 Synes om

For fjerde gang inden for 5 minutter står Chili nu og piver ved døren. Jeg har lukket op for hende de 3 gange for at få hende til at forstå, at hun ikke vil ud i det vejr. Og det vil hun ikke, men hun forstår så ikke, at det er sådan, hver gang vi prøver. Asani smuttede ud på et tidspunkt, vendte om i en lynende fart og kom ind igen. Våde poter, øv, øv, øv!

Set fra et menneskesynspunkt er det i det mindste bedre end i går. Da stod haven og ikke mindst terrassen under vand :s:

7 Synes om

Er de fleste katte ikke sådan, de vil ud når man åbner døren og de bakker ind, og siger nej tak. Går der cirka 30 sekunder, så vil de ud igen, da de tro vi mennesker bare lige trykker på en knap, så forandre vejret sig.

Med venlig hilsen beimis ejer

2 Synes om

Vores er så unormale, vi har to der render frit og de er ude iúanset vejret og nøj de er våde ind imellem. Når de kommer våde ind, ja så er de henvist til at være i bryggerset til de er tørre, ja så er de lidt småfornærmet.

Pt er vores løbegårde pillet ned, men da de havde dem, ja der blev de også flittig brugt i regnvejr. våd kat er lige så træls som tråd hund :tihi:

4 Synes om

Hvor har du dog ret med våd kat :slightly_smiling_face:, her har nogen dage været lige meget andre min skyld det er dårligt vejr

Er det også bob Kutalin i lader rende frit?

Med venlig hilsen beimis ejer

1 Synes om

Det er da også umanerlig ringe service - her bliver man naturligvis tørret i håndklæder… :smirk_cat:
Hilsen, Manse :pote: :pote:

5 Synes om

Sådan var det også for Magic hjemme hos mine forældre. Han havde sit eget private håndklæde :hoho: Og han kom selv og forlangte at blive tørret. Det gider ingen af de 2, jeg har, selv om det hænder en sjælden gang imellem, at de bliver våde.

5 Synes om

Ja, da - hvad ellers…? :sunglasses:

3 Synes om

Igor er faktisk ikke så interesseret i at blive våd, men skovkattene elsker regnvejr. Og huset ser ud derefter :roll_eyes:

4 Synes om

Ja vi har kun Kurilean Bobtail. Det er vores to kastrater der render frit Agatha på 6 år og Mik på 3½

Vi havde en periode med meget uro i flokken og omplacering af dem var bare ikke en mulighed, så de fik lov til at komme med ud, samme med vores dengang 3 friløber Finn

Må hellere tilføje at vi bor på landet og har 10 kektar jord, de er altid hjemme omkring huset og holder både rotter, mus og mulfvarper fra døren.
Vi ved der er killinger fra os der også render frit og de holder sig pænt hjemme

9 Synes om

Mister har vist fået dækekt sit behov for at være ude i dag.
Han ahr nemlig været lukekt ude i haven i 8 hele timer, mens jeg var hjemmefra.Heldigvis har det ikke regnet, og han kan ligge hævet fra jorden.
Han kom ind og fik lidt Dreamies og nus, og nu virker det til at jeg er tilgivet.

Lige nu ligger han i sofaen og slapper af.

Da han en gang har haft lungebetændelse frygter jeg selvfølgelig lidt om han kan få det i dag. Jeg holder godt øje med ham de næste dage, og sikrer at han er inde når jeg lukekr døren…

7 Synes om

Håber MIster slipper for følger af sin udelukkelse :kryds:

3 Synes om