Tanker i oktober

Nu beimis ikke er hjemme, ved ikke om det er tilfældig, eller de var kommet alligevel. Spætten har været her næsten dagligt siden, første gang jeg så den. Nu er her også skovskaden, med jævne mellemrum, den gule vipstjert med mage, som er meget lidt med gul farve på er her også næsten dagligt, gædesmutten er kommer meget tættere på huset, eller måske bare der er blevet flere af dem,
Nu spekulere jeg meget på hvor meget fugle spiser, overvejer at begynde og fodder fuglene igen nu, men den skema, jeg selv havde lavet, på hvad de helst ville have og hvor de gode steder, og købe det. Har jeg smidt ud.
For at foddere fugle, sammen med beimis, der sad og ventede på dem, så han fik steg, det opgav jeg fuglene

Med venlig hilsen beimis ejer

6 Synes om

Yeah!!! STORT tillykke med det - jeg ved, hvor meget det betyder for dig at have bil i hverdagen :hopla: :jubiii: :pompom:

4 Synes om

Nogle kattegale der bor i Skive området og får skive folkblad, eller mulighed for at købe den ?

Selvfølgelig betaler jeg for den,

Med venlig hilsen beimis ejer

Jeg bor i holstebro, men jeg har set der er billige biograf biletter i skive i næste weekend og overvejer at udnytte det sammen med en tur i badeland…

Men vi er ikke helt afklaret endnu

2 Synes om

Det er så nok sidste gang den blev synet, ellers skal der en del arbejde til, forstod jeg på mekanikeren :flushed:
Så nu kan jeg ikke udskyde det meget længere, at kigge efter en ny bil … det er jo også bare en bil … selv om jeg godt nok har haft et længerevarende og lykkeligere forhold til den, end nogen mand nogensinde :flojte:

8 Synes om

Åh hvor er det træls at skulle ekskludere gruppemedlemmer!
Men idag tre dage før praktik var det desværre nødvendigt. Reaktionen var…. OK.
Så det lænede sig heldigvis op af vores fornemmelser.

7 Synes om

Hvor må det være dejligt, du fik det klaret, så den kunne laves, kan godt forstår hvor meget lettere hverdagen og livet er, kan selv se de problemer, der er trælse flere gange om ugen og bliver hæmmet i hvad jeg kan. Så hvor det glæder mig på dine vegne. :smil:
Og hvor det giver ro at du ved, du skal til og holde øje med en ny, så du kan være på forkant, håber du falder over en rigtig godt tilbud :kryds: :racing_car:

Med venlig hilsen beimis ejer

2 Synes om

Syndes det er så grå i vejret, at jeg har mest lyst til og opgive hoved rengøring efter murer støv, eller er det bare mig, der er sart

Med venlig hilsen beimis ejer

3 Synes om

Vejret er trist, gråt, blæsende og totalt demotiverende!
Så helt helt enig med dig :slight_smile:

3 Synes om

Det er ikke anderledes her på Midtfyn - eller for den sags skyld i Odense - hvor jeg var inde for at hente min nu nyrustbeskyttede bil. Dejligt tjærelugt, eller hvad det nu er, i bilen :roll_eyes:

Nu har den dæleme bare af at holde nogle år endnu, så den udskrivning ikke var forgæves.

4 Synes om

Mener du fleste undersøgelser, viser pengene er godt givet ud de allerfleste gange på rust beskyttelse, men duftet i bilen :besvimer:.

Med venlig hilsen beimis ejer

2 Synes om

Jeg kom i tanker om, at oliefyr-manden skulle komme i morgen, men nu skal jeg til genoptræning i det tidsrum, så ringede til firmaet for at lave tiden om …
Firma-dame: Så kan han komme 17. november i stedet …
Jeg: Det er fint, men han skal ikke banke på kl. 07:30 …
Firma-dame: Nejnej … det er der han kører hjemmfra, så han er først hos dig lidt i 8 …
Jeg: :rolleyes:

4 Synes om

Det tror jeg også isoleret set. Men der kan jo gå andre ting galt end rust, og bilen er trods alt mere end 12 år gammel :uha:

1 Synes om

Har blevet givet, en stak uge blade familie journal, når jeg har fået kigget dem igemmem, er der en her der vil have dem, og sidder du lige så lange ude for nemme transport løsninger som jeg, skriv bare, vi finder en løsning, der er bare spørgsmålet om at lægge hovedet nok i blød. :lys_ide:

Med venlig hilsen beimis ejer

Det sidste års tid, har jeg nogle gange forkælet mig selv med en vinduespudser, og der må jeg altså også lige skrive at han ikke skal komme før kl. 10. For jeg er virkelig B-menneske og har ingen gardiner i soveværelset, så for begges skyld, foretrækker jeg at være oppe og påklædt. :hoho:

5 Synes om

Jeg fik også forklaret Firma-damen, at lidt i 8 var stadig meget tidligt, så fik det udsat til kl. 10 :ok:
Det er hårdt at være et B-menneske, i et samfund styret af A-mennesker :surrender:

6 Synes om

Enig!

Eller for den sags skyld et samfund styret af A-heste - der ikke engang respekterer weekender eller helligdage… :face_with_raised_eyebrow: :sunglasses:

5 Synes om

Må man godt bande?
For fxnden nogle gange så er det rart at nå et mål!!!
Havde sat mig for at nå 150 kg i benpres. Det virker åndsvagt, at det faktisk kan betyde så meget - styrketræning er jo “bare træning”.
Men i dag gjorde jeg det - 3x10 gentagelser af 150 kg! Jeg gjorde det f*ndme!
Det virkede som voldsomt mål da jeg nåede til de 100 kg, men langsomt og sikkert er det bare gået op og op ….
Noget jeg faktisk helt selv var totalt herre over - banalt og alligevel pisse fedt :ups:
Jeg kan ikke bruge det til andet end “klap mig selv på skulderen og se du kunne jo godt”.
Men det tager jeg så også med :slight_smile:

15 Synes om