Tanker i september

Sikke et skønt billede! Tillykke til jer alle :blush::denmark:

1 Synes om

Så fine I er alle 3 :heart: Tillykke :flag: Og Emma ser glad og tilfreds ud i sin fine kjole :slight_smile:

1 Synes om

Hvor ser I allesammen godt ud :hjerte:

1 Synes om

Det lyder som en god ide, for vi er let ikke nysgerrige og vil høre mere (ironi kan forekomme) :tihi:

Stort Tillykke :flag:

1 Synes om

Jeg forundres hver gang over hvor meget en enkelt killing kan fylde, på weekendens show har vi har en del knurren og uro i sturdien, når vi kørte uden vi egentlig kunne finde ud af hvem der var problemet.
Gejser fik søndag besøg af hans ny familie, som skulle have ham med hjem og vupti, der var bare ro i sturdien på turen hjem og nu sidder vi med en formellemse af vi har 10 katte mindre. Her var han en Bølle, men de nye ejer skriver han er så sød og forsigtig over for deres Europe killing :thinking:

6 Synes om

Godt det er den vej omkring! :slight_smile:

Jeg kender det så godt, der er bare nogle killinger der giver dem ekstra gas sammen med søskende og så er ret anderledes ved den nye familie

1 Synes om

Ja heldigvis, og godt det var ham der flyttede først, så de andre lige kan få lidt luft inde de flytter :hjerte:

1 Synes om

Birk er begyndt at klappe Otto… Jeg ville muligvis kalde det afklapse, men Otto spinder som en gal :dokdok:

(Ja, vi prøver selvfølgelig på at lære Birk at være blid)

11 Synes om

Jeg har muligvis kørt mig selv i sænk, for i går da vi skulle rydde op efter barnedåben, var jeg hæs og irriteret i halsen … i dag er jeg stået op til en dag uden ret meget stemme (ikke nødvendigvis dårligt :cool:), knastør hoste og ondt i hovedet
Jeg tror ikke jeg har feber, men har ikke et termometer …
Min svoger har muligvis slæbt noget sygdom med fra Island … jeg plejer ikke at være modtagelig for andres sygdomme, men nu hvor jeg har presset mig så hårdt på det sidste, kan det være, mit immuneforsvar er på overarbejde :surrender:
Det er den sidste hele dag, mine gæster er her i denne omgang og vi havde selvfølgelig planer … jeg er ikke sikker på, jeg er til ret meget i dag, desværre :s:

Gør klar til trimmer kommer og ordner begge ponyer.

Åh der er godt nok booket op i kalenderen :see_no_evil: Hele denne måned med ting jeg skal.

Fåresyge? :ups:

Jeg håber, du har det bedre, og at I fik noget ud af dagen alligevel. Der er vel ikke noget at sige til det, hvis du er slidt nu. Jeg tænker, det slider på kræfterne både at have gæster i flere dage og at (hjælpe med at) arrangere og afholde fest.

2 Synes om

Den var lidt lam …

Vi var en tur i Roskilde, i domkirken bl.a. hvor jeg tog dette billede af dronningens sarkofag … det er godt nok lidt mere poppet, end hvad jeg havde forestillet mig :cool:

Hvilken dronning?

Danmarks :wink:

Det er bare ikke den helt rigtige udgave, men en som skal stå der til hun rent faktisk dør

Hendes er I glas, men denne er en form for skjuler af hendes sarkofag

Se det giver jo meget mere mening. Men en glas sarkofag det er da noget makabert at kunne gå at følge med i hendes forrådnelse… Eller??

Det ved jeg godt :wink:

Det ligner faktisk lidt noget, som Jim Lyngvild kunne have fundet på :hoho:

2 Synes om

Hun skal ikke ligge i den men under den,. Så den er vist nærmest en gravsten