Nu har Rags godt nok ikke helt så meget “bukser” som en skovkat, men ellers kan det da sagtens reddes… :høhø:
Det kan det sikkert men jeg er ikke nogen ørn til at lave feberredninger i den retning (og da slet ikke på det kl. kvalme tidspunkt,. hvor indtjek sædvanligvis foregår)
Hmmm… måske jeg skulle udstille korthår istedet? ![]()
[QUOTE=Johnny;1108914]vi har jo lige fået vores coon ional og vi har snakket lidt om at udstille ham, bare helt og aldeles for sjov, så i første omgang er det måske en hobby-udstilling og noget racefremvisning vi vil prøve, men måske osse en jyrak udstilling, men vi har en masse tanker omkring det at udstille.
har vi tålmodighed til at være på en udstilling fra tidlig morgen til udstillingen slutter
hvad nu hvis ional smutter fra os/stewarden. han er nemlig ikke speciel glad for at blive løftet
hvordan og hvorledes med bad, er det en absolut nødvendighed at vaske og bade katten inden man tager på udstilling med den[/QUOTE]
Hejsa
Vi har for første gang prøvet at være på udstilling med Chopin. Det var med sommerfugle i maven, at vi tog afsted, for selvom vi har været afsted mange gange som tilskuere, så er det her med en hel dag, og hvordan tager katten det, kommer man til at kede sig, er der nogen der vil snakke med de nye, griner dommeren vores kat ned af bordet (ikke købt som udstillingskat) osv osv osv Det var da alt sammen tanker, som vi havde gjort os inden vi meldte os til. Vi fulgtes med Lisbeth og Esben som vi har købt Chopin af, og de guidede os igennem indchek, opsætning af burgardiner og faktisk hele dagen var de hos os. Alle vores spørgsmål blev gjort til skamme. Det var en super dejlig dag, hvor vi fik snakket med mange katte-mennesker, vores kat opførte sig eksemplarisk og fik et certifikat med hjem (hvilken Lisbeth også lige måtte gøre os opmærksomme på, da vi ikke anede det
) alt i alt må jeg sige, at det nok ikke er sidste gang, jeg skal have Chopin med til en udstilling. Om Claus så vil med, er nok en anden side af sagen, da han syntes dagen var liiiiiiidt lang.
Men jeg synes I skal prøve det, og man har jo ikke bundet sig til mere end den ene dag, som man melder sig til… ikke alle de kommende udstillinger hvis man ikke synes det er en fed oplevelse.
Håber, I kan bruge mine erfaringer til noget i overvejelserne.