Tanketråd for maj '25

Nogle der er gode til og skrive en hilsen i en fødselsdag kort har købt en gave med symbol på hvad udvikling modtager har og er i gemmen

Jeg er på vej ud af døren og hjemme igen kl ca 14
Nu ja jeg skrevet på hilsen de sidste 2 dage og komme ikke til noget der passer sammen

Jeg har ord i hovedet men og få sat det sammen
Nej

1 Synes om

Så er jeg klar til en tur i Randers Regnskov med Katja og Julius :smiley:

8 Synes om

Interessant:

8 Synes om

Man skal ikke undervurdere hvad Chat GPT og lignende tjenester kan få ud af at man giver den nogle stikord og beder den om at gøre det til en hilsen. Så hvis du har nogle forskellige ideer der tumler rundt i hovedet, ville jeg prøve at skrive dem ned til en AI og få den til at samle det sammen. :slight_smile:

6 Synes om

Jeg var lige på vej til at skrive det samme :blush:

4 Synes om

Billeder fra Randers Regnskov (Link til opslag på Facebook)

3 Synes om

Vi sidder ude i gården i fuld sol og drikker mimosa med hjemmelavet rabarbersaft :smiling_face_with_three_hearts: Det er simpelthen luksus :sunny::denmark::smiling_face_with_three_hearts:

18 Synes om

@Skattekat har du tøjsko :slightly_smiling_face:?

1 Synes om

Ikke på lager … men jeg har materialer til at lave sko :high_heel:

2 Synes om

Tak :slightly_smiling_face: og hvad bliver ny fremstilling prisen

Alting stiger også din time løn
det er til gave jeg har i tankerne

2 Synes om

Det bliver dyrt :heavy_dollar_sign:
Du har vel selv en ubrugt sko på lager? :grin:

2 Synes om

Nej for har opdaget efter den blev smidt på 1 sal hen i hjørnet
indimellem når hun går der op og gemmer sig så bruger hun den nu
Men tager jeg den ned, nej vil ikke brug den
Jeg forstår det ikke
På loftet med skoen og hun er væk om eftermiddagen og når jeg kommer hjem kommer hun stille frem og skoen er varm og fyldt med katte hår

9 Synes om

Beliggenhed, beliggenhed, beliggenhed … :wink:

9 Synes om

Nu kom der en forespørgsel på den anden læderjakke jeg har sat til salg på Vinted … om jeg kunne sende billede hvor jeg har den på?
Altså, den er ml. 25-30 år gammel og størrelse 38 … jeg er desværre ingen af delene længere :surrender:
Men til min store overraskelse, kunne jeg faktisk få den på … vedkommende skal bare ikke bede om at jeg lyner den :cool:

14 Synes om

Jeg havde overvejet engang at skulle have tamrotter igen…

Men ikke lige nu…

Katja ringede dog og hørte om hun gerne måtte få nogle herhjemme, da hun havde en kammerat der lige havde købt en han og en hun i forgårs, hunnen fik i går 2 unger og nu vil kammeraten af med alle 4 :roll_eyes:

Jeg sagde ja, og håber på det er nogle søde rotter…

Jeg har sagt at herhjemme bliver hannen taget fra med det samme og vi skal krydse fingre for hunnen ikke er blevet drægtig igen :see_no_evil:

Jeg ved ikke hvilket køn ungerne er, jeg håber på en af hver, så den ene kan komme over til far når den er gammel nok…

Hvis det er 2 af samme køn skal vi så ud og finde en unge til den voksen der bliver alene, da rotter er flokdyr og skal være min. 2

Jeg har sagt hun selv må betale til foder og strøelse (Eller hvertfald noget af det)

Hun kommer selv til at rengøre bur, så skal jeg nok nusse dem :smiley:

Og glææææder mig til duften af rottebabyer :smiley:

6 Synes om

Jeg har lige opdaget, at en af mine mange gamle kogebøger er fra køkkenet i Det Hvide Hus, så jeg glæder mig til at se opskrifter på en masse fancy retter :smiley: Jeg har allerede set adskillige sider med meget detaljerede beskrivelser af diverse udskæringer, så den er bestemt ikke beregnet på “den almindelige husmor” :smiley:

9 Synes om

Fort Nuts, vol. 3. :smirk:
Nu med både petruller og ny strømanordning.

20 Synes om

:kryds:

2 Synes om

Jeg elsker mine katte, jeg elsker mine katte, jeg elsker mine katte…

Men Filucca din lille blå fisk, en ting er at du fanger sommerfugle og spiser dem, men grænsen er ved frøer. Hun havde 2 gange i går en lille frø med ind - anden gang bar jeg den hen til naboen

12 Synes om

Danske bank - Andre der har problemer med ikke at kunne logge på deres hjemmeside? Jeg har forsøgt uden held både i går og i dag. Og jeg kan ikke rigtig finde nogen information omkring det.

1 Synes om