Tanketråd - juli '23

Fødselsdags gaver fra min mor, min søster og min mors mand (ud over Lucky (trækat) jeg fik tidligere på året)

Noget er garnet er noget min søster har opgivet, hun havde kun tålmodighed til at lære at strikke ret :rofl:

Så der var også et opstartet halstørklæde jeg er blevet “beordret” til at lave færdig :grin:

Souvenirs fra deres tur til Spanien

En mulepose og en fin trøje :smiley:

9 Synes om

Og Katja (og hendes far) huskede at ringe, Katja var dog ret utilfreds med de skulle gå hele tiden for at se vandfald deroppe :grin:

4 Synes om

Tillykke med dagen :flag:

1 Synes om

Idag er det så min storebror der har fødselsdag (han bliver 41), vi har altid joket med at jeg var hans fødselsdagsgave, fordi han som lille ikke ville have vores mor med hjem fra sygehuset, men gerne mig :grin:

7 Synes om

Jeg gider ikke se Touren, har aldrig gjort.
Men jeg synes alligevel det er stort af Jonas Vingegaard, og så synes jeg det er så fedt, at der er så mange mennesker der møder op for at fejre ham :slight_smile:

4 Synes om

Jeg har lige set det her, og det var virkelig god underholdning @Beydana :tihi:

Så typisk, at du ender med flere nabokatte :tihi:

6 Synes om

Sådan en grå himmel er da også meget pæn…

13 Synes om

Killing meget meget meget billigt til salg… Det er for meget for Gnyf, at jeg sidder helt stille i sofaen, så han bliver bare NØDT til at slå min kjole ihjel :expressionless:

10 Synes om

Katjas farfar skriver at istedet for pausefisk eller storketv har man i Island tv fra den aktive vulkan

8 Synes om

Fik renset kæden på cyklen lidt, og givet nyt kædeolie :smiley:

4 Synes om

Brygger det sorte svin i Nissens ånd :slightly_smiling_face:
Så der er til en bette en i Herlufmagle :wink:

14 Synes om

Skøn måde at mindes ham på :hjerte:

4 Synes om

Jeg har haft den med siden han ikke kom på udstilling længere. Nogen må jo have en skarp med :smile:
Til at fejre eller drukne nederlag :wink:

4 Synes om

… der må jeg sige at jeg nu godt synes jeg kan finde bedre ting at drukne sorger i :joy:

2 Synes om

Åh ja så enig… må tilstå at jeg synes han bliver så uendelig savnet…

Har så mange minder om ham… vores første udstilling havde han nær skrænt os væk fra, bare for at vi endte med at grine.

Kan huske det var i fredriks og at ham og haslund slog på hinanden bare for at dele en lille en ude på parkeringspladsen bag efter… ligeså voldsomt det så ud i hallen ligeså meget hyggede de uden for

2 Synes om

Nogen har vidst forsøgt at stjæle min cykel :confused:

4 Synes om

Min mor var så sød at donere penge til en ny lås, så har bestilt denne:

https://www.fribikeshop.dk/prod/89-09568/roed-abus-kaedelaas-8900-ionus-laase

2 Synes om

Ved ikke lige om det er her, jeg skal spørge. Men prøver.

Hvad bruger i som forbyggende mod lopper? Tænker at Mille skal have noget, så hun ikke ender som vores gamle kat… :face_with_peeking_eye:

Hun har ikke lopper.

Jeg gav kun mine loppekur hvis de havde lopper. Min gamle birma fik kun en kur sjældent på trods af han også kom ud, og kun hvis han havde lopper

1 Synes om

Jeg har givet advantage, indtil pakken var brugt, da Aslan havde slæbt lopper med hjem…

Men nu får de ikke igen medmindre jeg finder lopper på dem