Tara 9 år

Skriver dette med en stor blå kælepot på skødet - Tara fylder ni år i dag og hver dag med hende er en gave :hjerte:

Vi har fået tun og leget med tøjmus - og jeg skulle hilse og sige, at i morgen overtager hun verdens herredømmet :høhø: Hun er lige så skøn og dejlig og fræk som den dag hun kom

Tak til Brita for de dejlige MCO, der beriger vores liv dagligt - og det er endda med i prisen :hjerte:

Tillykke med hende :flag:

Tillykke til Tara med de ni år, :flag:

:fløde: :tillykke: :fløde1:

:ballon::føzda::ballon:

Hun nød opmærksomheden - som altid det lille skarn og hun var også på Skype med sin veninde Panda i Karachi - de to er altså sjove. De kan se hinanden og de er nysgerrige. I går sendte Panda dog Tara en sur Smiley så jeg ved ikke om de var uvenner :høhø: Det er de sjoveste ting de sender, når de rammer tastaturet de to. Pga det er Tara er jeg sikker på, at det er med vilje. Hun er jo kvikkere end de fleste, og hun bruger sikkert også Skype uden mig :tihi:

Vi havde også fødselsdag fordi Ouna sørme også fyldte 9 år (Taras rigtige navn er nemlig Oline). Vi fik kyller og vådmad og råt kød…så meget der i morges stadig stod et tallerken med kødrester

:flag: tillykke :smiley: