Tara er en sigøjnertøs:-)

Jeg har dette mest fantastiske menneske at kende fra andre sammenhænge - Irsk Shaman er hun, og i går var hun heromme og drikke kaffe og se katte, for hun elsker katte.
Det var en sjov oplevelse.

For det første var kattene HELT solgt i hende. Det var så sjovt at se, hvordan de fulgte hende rundt alle steder og hoppede op og lå ved hende på ryggen - selv Nanoq.

Hun var ved at dø af grin over Tara, som hun sagde har været sigøjner i sit tidligere liv og er synsk. Tara kan aldrig tæmmes, hun VIL danse foran ilden ved lejrbålet, når hun vil, fri og der findes kun to måder: Taras og Taras! Det er My way or the High way!

Det har jeg grinet sådan af siden, og Tara hedder fra nu af kun Gypsy! Det er den mest rammende beskrivelse af min kat til dato. Og jeg vil tro, at mor Habibi også er en sigøjnerkat:tihi:

Tip har forresten været en hund i Nordtyskland - han er derfor så nem at træne, fordi han faktisk ER lidt en hund :rock: Åh det har jeg også grinet af.

Ikke fordi jeg griner af de ting hun siger, men måden. Hun er simpelthen sådan et herligt bramfrit menneske.

Fx så siger at hun også har været sigøjner før.
Jeg svarer. Kendte du Tara så?
Hun svarer: Ja da, jeg har hjulpet hende en gang, hvor hun var kommet noget så galt af sted…
Jeg svarer: Med hvad?
Hun ser på Tara, som sidder foran hende og ser barsk ud og svarer med et glimt i øjet;
Tara siger, at det rager ikk dig!

:-):ok:

Kæft jeg kan bare godt lide den slags mennesker.:velkommen:

Og her er hun så - den synske sigøjner - vogt jer, hvis I har hemmeligheder! -what:inlove::ok:

Super spændende ting du fik at vide:)
Jeg synes også godt man kan se det på hende, en rigtig sigøjner kat… rigtig flotte mystiske øjne…

Selvfølgelig, havde jeg nær sagt. Hvis Tara ikke har været sigøjner, så er der ikke nogen der har. Det passer bare så perfekt til hende. Kun en ting kan jeg ikke få ind i knolden og det er Nanoqs opførsel:):slight_smile:

Knus Elin

Helt uden at tage stilling til noget som helst (skæver til mine tre… hmm…:gruble:) -
Hvor er det et kanongodt billede! :hjertehop:

Ja Ann - du har dig vist også et par spåkoner og en troldmand gående:-)

Helt enig Elin - Nanoq er normalt meget reserveret, men han lå PÅ RYGGEN i hendes arme mens hun sad i sofaen.

Lige da hun kom ind, kom kattene stormende hen, men så blev de faktisk lidt bange, løb lidt væk, stoppede og kom så helt hen og lige som overgav sig. Jeg er jo erklæret skeptiker, men jeg er sikker på at denne kvinde har nogle stærke energier som kattene både var lidt skræmte og tiltrukket af. Til sidst kun tiltrukket.

Hun sagde at “Katten er guds øje, de højere magter ser på os gennem katten, og katten har en direkte forbindelse til det vi kalder gud. Så det er derfor nogle ikke kan lide, når en kat ser på dem, fordi de er fulde af løgn hahahah”

Behøver jeg sige, at Især Tara og hende er pot og pande. Tara elsker stærke kvinder, der griner af alvorlige ting og slår sig på lårene imens:-)

Jeg er ikke overrasket…men det skyldes nok jeg både har mormis OG søstermis.
Oline/tara var allerede en sigøjnertøs som “barn” se selv