Tara er syg

En lettelse at høre, at det “kun” er øremider, slemt nok endda, men der er jo et middel imod det - og dejligt at Tara allerede har det bedre i ørerne - men om der er en sammenhæng til det og at hun kaster op, ved jeg ikke.

God bedring med hende den skønne pige :inlove:

God bedring med hende og jeg håber ikke det breder sig

Rigtig god bedring til Tara pigen.

Tara, jeg skal hilse fra din Mogens og sige, han nok skal komme og trøste dig snart.
Jeg håber ikke det har smittet de andre misser, her var det kun Pippepigen der havde øremider og hun havde ikke engang smittet Betterøv.
God bedring til missepigen.
Kan det ikke være medicinen hun brækker sig af, det er jo en lidt voldsom behandling de får for de sk… mider.
Knus Elin

God bedring med "lille"pigen :tihi:

Af alle mulige onder, er dette til at klare.
Men jeg ville godt nok få undersøgt alle øre…OGSÅ Mogens når han kommer :tihi:

Kære Helle + Tara-pigen :wehuu:

Gudskelov…at det “kun” er øremider :slight_smile:
Det kunne være værre.
Det forsvinder hurtigt - og så bliver Tara-pige glad igen.

Vi elsker jo de kære dyr - Helle…vi er jo splittertossede med dem ik’
Knus…

[quote=kamikaze;151564]Af alle mulige onder, er dette til at klare.
Men jeg ville godt nok få undersøgt alle øre…OGSÅ Mogens når han kommer :tihi:[/quote]
Brita, jeg har lige tjekke ører hos Mogens og han har ikke øremider, selvom han er ret døv til tider. Ihvertfald når der er noget han ikke gider høre:p
Knus Elin

Pyh, godt det ikke var noget værre end dette. Øremidder er som lopper, trælse af h… til men heldigvis til at behandle.

Dog ikke så godt at Tara brækker sig, håber bare det er medicinen. Skriv en opdatering når du har en.

Jeg har en smule erfaring med øremider, for Simba 2 (hittemis fra 2005) havde øremider da vi fik ham. Den dyrlæge han kom fra må have overset dem (noget jeg så IKKR forstår)…han var nemlig bragt ind hos en dyrlæge i Silkeborg og en anden opdrætter så ham og syntes det var skrækkeligt han antagelig ville blive aflivet (sjovt nok er det hende der har lavet Eddie…verden er lille :tihi:
Og Simba 2 fik også Dektomax da jeg kørte ham til min egen dyrlæge en/to dage efter vi fik ham herhjem…han brækkede sig ikke, men fik tynd mave.
Hold øje med hende…der er mange allergiske reaktioner og dette kan være èn af dem.
Brita
nb…giv hende lige et stort mys fra os alle:hjerte:…den stakkels “lille” “mus”

Synd at hun er sløj pgr medicinen, men øremider er da at foretrække frem for en sejlivet omgang ørebetændelse.
God bedring til hende - håber hun hurtigt kommer sig over bivirkningerne…

Heldigvis at det kun var/er öremider…
Synd er det for tara, men det skal du nok hurtigt faa bugt med…

De bedste önsker herfra

Tak til alle - en hurtig update :

Tara er superfrisk! Efter et par opkast og et par hurtige omgange på kattebakken - der kom virkelig gang i hele systemet med den sprøjte der men det ER noget krasbørstigt sprøjt! - så er hun nu sig selv.

Hun lader til at være helt ovre bivirkningerne (dog kan der komme diarre senere, siger dyrlægen) og ørene er tydeligvis dumme lige nu, men hun LEGER IGEN. Det er første gang siden Nemo kom væk og de små er helt målløse over at hun er så vild - hun har væltet Tip, dappet Maggie et par på lampen, mens hun selv lå gemt væk i en papkasse og leget fang mig op af kradsetræet med Eddie (som så helt vild lille ud under Tara:-))

Så jeg har fået min dejlige frækkke kat igen!

Pyyyha - dyrlægen kunne da godt lige have oplyst om de der bivirkninger - synes I ikk?
Men altså - alt er OK herhjemme nu - så skal jeg bare lige have alle de andre ører tjekket, for tør ikke andet - de skal ikke have det medicin for meget kan jeg godt se - det er nok derfor han foreslår advokaten til de andre, når de er symptomfri.

Tak for stor støtte!

MVH Taras mor

Hvor er jeg glad for at høre at hun er sig selv igen. Der er bare ikke noget der løfter som at se at de vender tilbage til deres gamle jeg.

Selv har jeg lige siddet og grint. Charlie var efter Nunuu og hvad gør Nunuu?

Joo han hopper da op og gemmer sig bag Victoria fordi hende tør Charlie nemlig ikke udfordre -høhø

Ikke fordi hun er stor og stærk eller ond, men han ved bare at det er en no go zone -høhø

Hvor er det dejligt at kunne gå i seng og vide min yndlings Tara er ved at være sit dejlige frække jeg igen.
Knus Elin

Helle - Tak for update. Godt at høre

Stakkels Tare, tigtig god bedring til hende :kryds:

[quote=lenschow;151449]… behandles - og fordi det er opdg7frrotl.æææææææ (hov Eddie på mit tastatur!)
[/quote]
-LOL

Men godt at høre at Tara har det bedre. -wehuu