Tattoo’s

Er der nogle der har nogle flotte tatoveringer, måske af katte ? Jeg har selv over 20 stk, desværre ingen af katte. Men det er mit næste projekt.
Selv er jeg utrolig glad for min Olsen banden tusch

15 Synes om

Jeg har fået Blua foreviget på armen :blue_heart:

12 Synes om

Wow hvor er den smuk…

Jeg har godt kunne tænke mig at få en men er af en tåbelig grund bange for det

2 Synes om

Jeg har de fem her rundt om højre ankel. Mine originale 5, den gamle garde :heart:

Og så er jeg “kommet til” at bestille en heldags session 13. juli. Har ingen anelse om hvad man kan nå på 8 timer, så jeg er i fuld gang med ideer, skitser og billedresearch :grin:

8 Synes om

Sjovt, det var faktisk den 13. juli 2021 jeg fik lavet min :wink:

Alle 3 er tatoveret af Nicklas Vega, som desværre ikke er tatovør mere :smiley:

Alle 3 er lavet før jeg blev gravid og fik Katja :smiley:

  1. Løvehoved (jeg er løve i stjernetegn) på højre side af lænden… Nok den mest smertefulde tatovering.

  1. Hundepote på den øverste og inderste del af højre underarm. Min veninde tegnede den og modellen var min første hund.

  1. Rottepote (plus pynt). Jeg havde RatsterZoos Gabriella fra mit første rottekuld med nede ved tatovøren, hvor Nicklas så tegnede en pote ud fra den, og lavede så lidt pynt ved siden af :smiley:

Jeg har spurgt Katja om hun vil tegne en til mig, det har hun sagt ja til :smiley:

Så skal jeg bare have fundet en ny tatovør :frowning:

8 Synes om

På min venstre underarm …

10 Synes om

Min første er denne DNA-streng mellem skulderbladene:

Senere fik jeg så denne watercolor kat på forsiden af højre overarm:
13240717_10154362187743394_5880851826193611870_n

Har mange halve planer, men kan ikke blive 100% enig med mig selv om motiv/placering, så udførelsen må vente endnu. :slight_smile:

9 Synes om

@FinnFrode

11 Synes om

Du er godt opdraget… :wink:

4 Synes om

I forhold til musiksmag - eller tatoveringer…? :thinking: :sunglasses:

2 Synes om

Begge dele. :slight_smile:

1 Synes om